اورهال ایستگاه پمپاژ مسیر بندرعباس و قطعی موقت آب خلیج فارس/از فردا مخازن آبگیری می شوند

  • شناسه خبر: 73599
اورهال ایستگاه پمپاژ مسیر بندرعباس و قطعی موقت آب خلیج فارس/از فردا مخازن آبگیری می شوند

مدیرعامل شرکت آبفا رفسنجان با اشاره به اورهال تصفیه خانه آب در مسیر بندرعباس گفت: طبق قولی که داده شده از فردا مخازن آبگیری و آب خلیج فارس مجدد وصل می شود.

مدیرعامل شرکت آبفا رفسنجان با اشاره به اورهال(تعمیر) تصفیه خانه آب در مسیر بندرعباس گفت: طبق قولی که داده شده از فردا مخازن آبگیری و آب خلیج فارس مجدد وصل می شود.

به گزارش روراستی، مهندس تقوایی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این مطلب که دوباره شیرهای آب خلیج فارس از سمت صنعت به رفسنجان بسته شده، توضیح داد: دلیل این مساله اورهال از بندرعباس بوده که تا پایان امشب به پایان می رسد و از آخر شب در بندرعباس آبگیری مخازن شروع می شود و ما از فردا ظهر می توانیم مخازن را آبگیری کنیم.

نماینده شرکت واسکو (تامین و انتقال آب خلیج فارس) در رفسنجان افزود: با مدیرعامل آبفای رفسنجان پیگیر هستیم و تمام تلاش مان را انجام می دهیم تا دوباره پس از آبگیری مخازن آب به منازل برسد.

چرخ انداز مدیرعامل آبفا رفسنجان نیز در این خصوص بیان کرد: به دلیل اورهال ایستگاه پمپاژ تصفیه خانه آب در مسیر بندرعباس شیرها بسته است و تا فردا قول دادند که مشکل حل گردد و بتوانیم مخازن را آبگیری کنیم.

وی یادآور شد: تا دیروز بعد از ظهر آب وصل بوده و پس از آن موضوع فیلترهای تصفیه خانه ایستگاه پمپاژ پیش آمد که امیدواریم طبق قولی که دادند مشکل حل گردد.

چرخ انداز تاکید کرد: مردم همچنان در مصرف آب صرفه جویی کنند.

برچسب ها:
آب آب خلیج فارس اورهال رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :