افتتاح فاز دوم طرح توسعه شرکت تولیدی دانش بنیان سرچشمه هامون+ عکس

  • شناسه خبر: 73925
افتتاح فاز دوم طرح توسعه شرکت تولیدی دانش بنیان سرچشمه هامون+ عکس

فاز دوم طرح توسعه و ظرفیت افزایش تولید شرکت سرچشمه هامون افتتاح شد.

فاز دوم طرح توسعه و ظرفیت افزایش تولید شرکت سرچشمه هامون افتتاح شد.

به گزارش روراستی، عباس یزدان پناه مدیرعامل شرکت سرچشمه هامون در حاشیه افتتاح فاز دوم طرح توسعه این شرکت گفت: در شرکت دانش بنیان از سال ۹۸ با قرداد ۲۸ هزار تن کارمان را شروع و سال ۱۴۰۱ با قرارداد ۳۶ هزارتن ادامه دادیم و امیدواریم با طرح توسعه بتوانیم به تولید ۵۴ هزار تن برسیم.

وی افزود: دلیل دانش بنیان شدن شرکت، تولید سدیم سولفید مایع است که در کشور بی‌نظیر است.

یزدان پناه خواستار حل مساله قرارداد شرکت سرچشمه هامون شد و آن را موضوع مهمی برشمرد و همچنین خواستار حمایت در این زمینه شد.

علی نوروزی مشاور مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران نیز دانش بنیان شدن این شرکت را نماد رشد و بالندگی آن دانست و گفت: این شرکت از زمان افتتاح تا کنون مسیر رشد و توسعه را پیش گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: حُسن این شرکت قرار گرفتن در جوار مجتمع عظیم مس سرچشمه رفسنجان است که یک دانشگاه محسوب می‌شود و شرکت‌ها در کنار آن به رشد و بالندگی می رسند.

فخرآبادی معاون سرمایه انسانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز در این آیین با تاکید بر اینکه برای فاز قوی توسعه باید برنامه ریزی کنید چراکه طرح های زیادی در دست اجراست ازجمله تغلیظ، پروژه معدن سریدون و…اظهار داشت: با توجه به دانش بنیان بودن این مجموعه می‌توانند محصولات دیگری در کنار سولفید سدیم تولید کنند و به تامین مواد شیمایی مجتمع مس سرچشمه و حتی مس شهربابک کمک کنند.

برچسب ها:
شرکت تولیدی سرچشمه هامون شرکت دانش بنیان فاز دوم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • Assfg

    این عزیزانی که با سمت های مشاور تا قیام قیامت اویزان شرکت مس میمونن خیلی جالبن تا بازنشستگی شان که دست بالشان بسته اس ولی پس از بازنشستگی که شدن مشاور هرجا بتونن در نقش های پیمانکار کنترات کار و... قرار میگیرن دلیل موندنشون رو تجربه شون میفرماییند ولی بعد می بینی همین ادم شده پیمانکار ماشین الات کمپرسی و لودر و....