موکب خیمه گاه اهل بیت برای خدمت رسانی به زوار پیاده اربعین آماده می شود

  • شناسه خبر: 73997
موکب خیمه گاه اهل بیت برای خدمت رسانی به زوار پیاده اربعین آماده می شود

موکب خیمه گاه اهل بیت رفسنجان دوشنبه هفته آینده برای خدمت به زائران پیاده اربعین به کربلای معلی اعزام می شود.

موکب خیمه گاه اهل بیت رفسنجان دوشنبه هفته آینده برای خدمت به زائران پیاده اربعین به کربلای معلی اعزام می شود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام جمالی امشب در نشست خبری در دفتر موکب خیمه‌گاه اهل‌بیت با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاری رسالت بسیار سنگین و در عین حال خیلی شیرین است.

وی با اشاره به کلام امام راحل مبنی بر اینکه باید انقلاب را به تمام جهان صادر کنیم، افزود: خبرنگاران ازجمله کسانی هستند که می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرین باشند، خصوصا در ایام پیاده‌روی اربعین، این حرکت بزرگ فرصتی‌ست که انقلاب را بهتر به همه جهان شناسانده و اهداف خودمان را پیاده کنیم.

رضا حسینی مسوول موکب خیمه‌گاه اهل‌بیت(ع) نیز در این نشست اظهار داشت: موکب از سال ۱۳۹۶ راه‌اندازی شده است و همان سال اول در پنج نقطه نجف و کربلا خدمات اسکان انجام دادیم‌.

وی ادامه داد: سال دوم در صحن عقیله مستقر شدیم و تا سال گذشته در صحن عقیله بودیم. در نجف هم خدمات می‌دادیم همچنین برای ۴۰۰ نفر بین راه مجاور عمود ۹۷ خدمات اسکان داشتیم.

مسوول موکب خیمه‌گاه اهل‌بیت رفسنجان اضافه کرد: امسال هم طبق قولی که گرفتیم محل استقرار موکب در صحن عقیله خواهد بود اما در صورت تغییر مکان محل نهایی را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات موکب در کشورمان نیز اشاره و بیان داشت: در سیل خوزستان ۴۵ روز در شهر حمیدیه و سوسنگرد بودیم و در زلزله کوهبنان خدمات امدادرسانی انجام داده و با خرید ۱۵ کانکس خدمت‌رسانی کردیم.

حسینی از خدمات موکب در زمان کرونا یاد کرد و گفت: در سیل شهر رفسنجان هم موکب پای کار بود.

وی از اعزام موکب در روز دوشنبه هفته آینده با حضور ۸۰ خادم شامل ۶۰ نفر آقا و ۲۰ نفر خانم با امکانات فرهنگی، لوازمی همچون پتو، دستگاه یخ‌ساز و دیگر اقلام خبر داد و گفت: دستگاه یخ‌ساز در شبانه‌روز ۱۴۰۰ کیلوگرم یخ تولید می‌کند‌ تا در هوای گرم کام زائران را خنک کنیم.

همچنین امدادرسانی، خدمات درمانی و دارویی و تزریقات از دیگر اقداماتی است که توسط موکب خیمه‌گاه اهل‌بیت رفسنجان در کربلا انجام می‌شود

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اعزام، کربلا موکب خیمه گاه اهل بیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • موسوی

    لطفاً شماره حساب برای کمک های نقدی و نظرات هم بزارید با تشکر

    افشین آقامحمدحسنی

    سلام وقت بخیر انشالله قبول حق اما چرا دیر اینقدر موکب داره میره؟