نشست خبری نویدکیا پیش از بازی با تراکتور

  • شناسه خبر: 74122
نشست خبری نویدکیا پیش از بازی با تراکتور

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال مس رفستجان پیش از بازی مقابل تراکتور برگزار شد.

نشست خبری سرمربی تیم فوتبال مس رفستجان پیش از بازی مقابل تراکتور برگزار شد.

به گزارش روراستی، محرم نویدکیا عصر امروز در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتور اظهار کرد: امیدوارم سال خوبی با چالش‌های خوب در کنار هم داشته باشیم، فردا بازی اول فوق‌العاده سخت و سنگین است و تراکتور تیم خیلی خوب و نفرات خیلی خوبی جذب کرده، سرمربی سابق تیم ملی را گرفتند که نشان می‌دهد تمام عزم‌شان را جزم کردند که سال خیلی خوب داشته باشند.

وی ادامه داد: ماهم سعی کردیم بازیکنانی که فکر می‌کنیم هم از لحاظ اقتصادی هم فنی به تیم‌مان می‌خورند استفاده کنیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: پیش فصل نسبتا خوبی با اینکه تایممان کم بود و برای همه تیم ها کم بود، داشتیم، امیدواریم فدراسیون در این مورد فکر کند و برنامه‌ریزی و درک کنند تیم‌ها در کمترین حالت طبیعی احتیاج به ۶ هفته بدنسازی دارند و این برای همه تیم‌ها فکر می‌کنم معضل خیلی بزرگی باشد.

نویدکیا اضافه کرد: سعی کردیم اردوی خوبی و بازی‌های تدارکاتی نسبتا خوب انجام دهیم و تا جایی که می‌توانیم تیم‌مان را آماده کنیم که از شروع لیگ بتوانیم بازی خوب و زیبایی ارائه کرده و در کنارش نتایج خوبی بگیریم.

وی گفت: با تیم‌های بالادستی رقابت سنگین در اعداد و ارقام داشتیم اما از بازیکنانی که گرفتیم و بازیکنانی که در تیم داریم راضی هستم.

نویدکیا افزود: ما هرگز نتوانستیم رقابت اقتصادی با تیم‌های بالایی داشته باشیم هرمربی دوست دارد کیفیت بازیکنانش بالاتر باشد همه چیز به پول بستگی ندارد بازیکنانی که دوست داشتم اضافه شوند بچه‌هایی که دلم می‌خواست بمانند هستند، از شرایط تیم راضی‌ام و باید وارد مسابقات شویم ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

نویدکیا در خصوص جذب بازیکنان اظهار داشت: بازیکن خارجی که بخواهد به ما اضافه شود تلاش می‌کنیم یکی، دو بازیکن

به تیم اضافه کنیم. بیتشر از این از لحاظ اقتصادی توان نداریم.

سباستین بازی‌هایش را دیده بودیم در لیگ البانی سال قبل قهرمان شده بود حس کردیم به تیم می‌تواند کمک کند. الان هم همراه‌مان است اگر مشکل مجوز نداشته باشد از فردا می‌تواند به تیم کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: هرندی و سلمان غفاری می‌توانند به ما کمک کنند و به تیم اضافه شدند.یکی از دروازه‌بانان، علیزاده هم خواستیم به تیم کمک کند، کریم‌زاد و اکبری هم از سال قبل بودند همراه تیم هستند.

وی در خصوص غایبان بازی فردا گفت: سعید واسعی مصدوم و بقیه بازیکنان همراه تیم خواهند بود.

نویدکیا خاطرنشان کرد: امیدواریم دو تیم بتوانند با توجه به کمبود شرایط پیش فصل از شرایط خوب جسمانی برخوردار باشند. من به تیمم خیلی اعتماد و اعتقاد دارم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.

وی در خصوص var تصریح کرد: فدارسیون باید جواب دهد چرا var فقط برای استقلال و پرسپولیس است بقیه تیم‌ها مانند مس رفسنجان که ورزشگاه باکلاس‌تر و شیک‌تری دارند نمی‌توانند var داشته باشند.

برچسب ها:
تراکتور محرم نویدکیا نشست خبری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :