من چشمم آب نمی خورد که این مذاکرات به جایی برسد

  • شناسه خبر: 7428
من چشمم آب نمی خورد که این مذاکرات به جایی برسد

امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان گفت : مذاکره ما به خاطر ضعف و ناتوانی نیست بلکه به خاطر ندادن بهانه به دست دشمنان وکسانی که بازی درآوردند و مدام می گویند دشمن تراشی نکنید و من چشمم آب نمی خورد که این مذاکرات به جایی برسد.

امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان گفت : مذاکره ما به خاطر ضعف و ناتوانی نیست بلکه به خاطر ندادن بهانه به دست دشمنان وکسانی که بازی درآوردند و مدام می گویند دشمن تراشی نکنید و من چشمم آب نمی خورد که این مذاکرات به جایی برسد.

به گزارش خبرنگار روراستی  آیت ا… سید احمد خاتمی درآیین برگزاری یادواره سرداران و 940 شهید رفسنجان در مصلی امام خامنه ای رفسنجان افزود : مذاکره ما به خاطر ضعف و ناتوانی نیست بلکه به خاطر ندادن بهانه به دست دشمنان وکسانی که بازی درآوردند و مدام می گویند دشمن تراشی نکنید و من چشمم آب نمی خورد که این مذاکرات به جایی برسد.
آیت الله خاتمی ادامه داد : اولین ویژگی اسلامیون نفرت از بیگانه است و همان طور که ملت ایران پس از 37سال از پیروزی انقلاب هنوز از آمریکا و اسراییل که رژیمی جعلی و دزد است با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل نفرت خود را ابراز می کند.
نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان اضافه کرد : ما با گروه 5+1مذاکره می کنیم چون رهبر معظم انقلاب اجازه دادند اما اگر گروه 5+1خیال می کنند با این مذاکرات نفرت از دشمانان اسلام از دل ما می رود حتی اگر توافق هم به نتیجه رسید بازهم شعار مرگ بر امریکا کوبنده تر خواهد بود.
امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد: 5+1به ویژه امریکا در پی ذلت ملت ایران است اما مردم ما عاشورایی هستند وذلیل نخواهند شد و فریادشان هیهات من الذله است.
وی تصریح کرد : ما دو نوع مسلمان داریم مسلمان شعاری و مسلمان عملی و مسلمان شعاری کسی است که از اسلام دم می زند ولی رفتارش مسلمانی نیست ،مسلمان شعاری لبه دین می نشیند و به میدان نمی آید و زمانی که دین منافعش را تامین نکرد خارج می شود.
وی ادامه داد : یک تفسیر دیگر مسلمان شعاری این است که اگر ایمان وباور بر دل وجانشان نشست آنگاه دین در آن ها تحقق پیدا کرده اما در عمل خبری نیست.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: مومنین کسانی هستند که ایمان به خدا وپیامبر وحقانیتشان دارند ودر راه دین از جان ومال خود هزینه می کنند ومانند همین 940شهید رفسنجان که جان خود را در راه خدا دادند در عمل دین خود را ثابت کردند.
وی با بیان اینکه اسلام مداری یعنی اینکه سبک زندگی دینی شود افزود: آیه 29سوره فتح ویژگی های اسلام مداری را بیان می کند.
وی تصریح کرد: این خط کشی های تصنعی نباید دل های مردم را از هم جدا کند،اصول گرا واصلاح طلب ،چپ یا راست و غیره و این تقسیم بندی ها در شأن ملت ما نیست ملت ما ولایی است وگوش به فرمان ولایتند.
آیت الله خاتمی بیان کرد: ما مسلمانان در ماه آینده هفته وحدت را در پیش داریم و می خواهیم بگوییم شیعه و سنی در برابر دشمن مشترک واحد باشند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان رفسنجان شهری شیعی و مردمانش محب اهل بیت هستند تصریح کرد: در دوره غربت امام راحل بیش از 90درصد مردم این شهر مقلد امام بودند ود وبزرگ این شهر آیت االله هاشمیان وحجت الاسلام پورمحمدی علمدار امام بودند.
وی ابراز داشت: زمانی که رهبر فرزانه انقلاب در غربت رهبر فرزانه انقلاب شیخ عباس پور محمدی ایشان را به این شهر دعوت کرد و خطابه های زیادی توسط ایشان در این شهر انجام شد.
وی با بیان اینکه همدلی خوبی در بین مسئولان این شهرستان به چشم می خورد خاطر نشان کرد : این همدلی مصداق رحما بینهم است و باید حفظ شود.
آیت الله خاتمی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه اسلام داران اهل نماز، رکوع و سجود هستند افزود : سیمای جامعه دینی با حجاب، چادر و اهل نماز اول وقت بودن مردمش مشخص است کسانی که در دوره سابق بر اثر بی مایگی می گفتند حجاب از دربار انگلیس آمده خیال باطل داشتند و همینطور یک بیسواد دیگری می گفت : چادر مشکی پوکی استخوان می آورد و یا لباس مشکی مکروه است چگونه بدحجابی و بیحجابی حرام نیست اما چادر مشکی پوشیدن حرام است و این سخن افراد بیسواد و بی ظرفیت است.

برچسب ها:
مذاکرات هسته ای،رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :