پرچم نفوذ فرهنگی نباید در کشور برافراشته شود

  • شناسه خبر: 74541
پرچم نفوذ فرهنگی نباید در کشور برافراشته شود

امام‌جمعه رفسنجان گفت: پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی غربی نباید در داخل کشور برافراشته شود.

امام‌جمعه رفسنجان گفت: پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی غربی نباید در داخل کشور برافراشته شود.

به گزارش روراستی، حجت‌الاسلام اصغر عسکری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در مصلای بزرگ امام خامنه‌ای اظهار کرد: اگر در جریان شهادت امام حسین(ع) عزاداری می‌کنیم همچنان بعد از ۱۴۰۰ سال سرمان بالاست که ما شیعیان دنبال کسی بودیم که در سخت‌ترین شرایط هرگز تسلیم ظلم و استبداد نشد و هنوز فریاد هیهات من‌الذله امام حسین(ع) در گوش دنیا طنین‌انداز است.

امام‌جمعه رفسنجان بیان کرد: اگر ما عزادار شهید بزرگ جبهه مقاومت هستیم عزاداری ما از این سنخ است او علیرغم شهادت عزیزانش دست از مواضع اصولی و ارزشی‌اش برنداشت.

وی افزود: در بیانیه سال ۱۳۶۶ حضرت امام ایشان از حز‌ب‌الله به‌عنوان کسی که حجت خدا بر دیگران است یاد می‌کند و از علما و مردم می‌خواهد از این حجت الهی درس بگیرند و مقابل ظلم و ستم بایستند.

عسکری تصریح کرد: به‌دنبال جنایت رژیم صهیونیستی در ترور اسماعیل هنیه مسوولان ما اعلام کردند انتقام مهمان‌مان را می‌گیریم که پس از تاخیری که ضروری نیز بود تا شرایط فراهم شود، این کار انجام شد.

وی اضافه کرد: در جریان وعده صادق۲ بیش از ۲۰۰ موشک دوربرد استفاده کردیم که ۹۰ درصد آن به هدف اصابت کردند و چنان انتقامی گرفته شد و آنچنان سیلی به اسرائیل زدند که روز گذشته آمریکا به عراق پیغام داد که به پایگاه‌های نظامی ما کار نداشته باشید در حالی که بمب‌های یک تنی سنگر شکن را همین آمریکا به باند تبهکار صهیونیست اهدا کرد که زنان و کودکان را قتل‌عام کند و قلاده اسرائیل در دست آمریکاست که باید مهارش کند.

عسکری خاطرنشان کرد: در جریان موشک‌باران اسرائیل توسط سپاه، ناتوانی آمریکا در دفاع از اسرائیل اعلان شد و این همه ادعایی که در می‌گفتند در لایه‌های حفاظتی و امنیتی دارند هیچکدام نتوانست کاری انجام دهد و قدرت سایبری و اطلاعاتی ایران در کنار قدرت دفاعی و نظامی به نمایش گذاشته شد.

وی عنوان کرد: در عملیات وعده صادق۲ کشورهایی به کمک اسرائیل آمدند اما نتوانستند موشک‌های سپاه را رهگیری کنند در این جریان آنچه حائز اهمیت است شرافت ایران اسلامی در جنگ به نمایش گذاشته شد. قدرت نظامی داشت و موشک‌ها را به گونه‌ای هدایت کردند که به مردم و بیمارستان‌ها و دانشگاه‌ها و مراکز جمعیتی مردم اصابت نکند بلکه اهداف امنیتی، نظامی و پایگاه‌های جاسوسی را هدف قرار دادند.

امام‌جمعه رفسنجان تصریح کرد: شب چهارشنبه عملیات وعده صادق ۲ انجام و روز چهارشنبه رهبر معظم انقلاب با نخبگان دیدار داشتند که دشمن در این عملیات روانی هم شکست خوردند و امروز هم نمازجمعه به امامت رهبر معظم انقلاب برگزار شد یعنی زمان و مکان مشخص و در این جریان سیاسی عبادی و روانی بزرگ جمهوری اسلامی هم دشمن شکست خورد.

وی روز فرماندهی انتظامی را تبریک گفت و اظهار داشت: فراجا ماموریت‌های مختلفی در عرصه‌های قضایی دارد و در مسائل امنیتی راهنمایی و رانندگی و اجتماعی فراجا نیروی حاضر در صحنه با ماموریت‌های متعدد و گسترده است و شهدایی که نیروی انتظامی در طول سال تقدیم می‌کند نشان از کارایی و اثرگذاری این نیرو است.

عسکری با اشاره به تکلیفی که رهبر معظم انقلاب بر گردن همه گذاشتند، ابراز داشت: نباید گذاشت دشمن شکست خورده در داخل کشور با انواع حیله‌ها و تزفندها کارش را دنبال کند دشمن در مسائل نظامی، اقتصادی و تحریم‌ها شکست خورده اما در جبهه‌های فرهنگی پیش می‌آید پرچم نفوذ فرهنگی و سبک زندگی غربی نباید در داخل کشور برافراشته شود.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان نفوذ فرهنگی نمازجمعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :