پاتوق‌های احتمالی در اطراف مدارس رصد شود

  • شناسه خبر: 74559
پاتوق‌های احتمالی در اطراف مدارس رصد شود

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: باید امنیت مدارس را بالا ببریم و دانش‌آموزان در فضای آرامی تحصیل کنند و به خانه برگردند و اگر در اطراف محیط‌های آموزشی پاتوقی از خلاف‌کاران هست هم مدنظرمان باشد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: باید امنیت مدارس را بالا ببریم و دانش‌آموزان در فضای آرامی تحصیل کنند و به خانه برگردند و اگر در اطراف محیط‌های آموزشی پاتوقی از خلاف‌کاران هست هم مدنظرمان باشد.

به گزارش روراستی، مهدی بخشی صبح امروز در ششمین شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: هر اقدامی می‌خواهیم انجام دهیم باید اولویت را کودکان و فرزندان نظام جمهوری اسلامی بگذاریم.

وی بیان کرد: بارها در جلسات مطرح کرده‌ام، ریشه‌یابی موضوعات خاص نشان می‌دهد، راهی به غیر از توجه خاص و ویژه به آموزش‌وپرورش و آموزش اطفال و کودکان وجود ندارد و باید در تمام تصمیم‌گیری‌ها اولویت به بچه‌ها داده شود.

مدعی‌العموم کرمان تصریح کرد: اگر امروز در برنامه‌ریزی‌ها به کودکان توجه کنیم، در آینده نیاز نیست برنامه خاصی برای مسائل مختلف و تربیت نیروهای خوب داشته باشیم.

بخشی ابراز داشت: برای تربیت نیروی خوب باید تمام هم‌و‌غم و سرمایه‌گذاری را بر کودکی بچه‌های عزیزمان بگذاریم که آینده این مملکت را می‌سازند.

وی با اشاره به اینکه فرد تروریستی مانند عبدالمالک ریگی بازمانده از تحصیل بوده است، تصریح کرد: اطلاعات رسیده از تروریست‌هایی که در جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان حضور داشتند نشان می‌دهد این افراد از میان کودکانی انتخاب شده‌اند که به آنها توجه نمی‌شود و با سوءاستفاده از جهلشان به آنها آموزش منفی می‌دهند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان بیان داشت: وقتی می‌خواهیم، مسجد بسازیم باید به این فکر کنیم که چگونه برای بچه‌ها جذابیت داشته باشد و در مسائل دینی هم باید رعایت حال فرزندان را بکنیم.

بخشی یادآور شد: دادستان کل کشور حساسیت خاصی بر وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل دارد و تکالیفی برای همه نهادها به‌ویژه آموزش‌وپرورش تعیین کرده است.

وی تأکید کرد: باید امنیت مدارس را بالا ببریم و دانش‌آموزان در فضای آرامی تحصیل کنند و به خانه برگردند و اگر در اطراف محیط‌های آموزشی پاتوقی از خلاف‌کاران هست هم مدنظرمان باشد.

دادستان کرمان خواستار ارتباط مدیران مدارس و رئیس کلانتری حوزه مربوطه شد و اظهار داشت: طرحی برای تعامل و هم‌افزایی بین نیروی انتظامی و دادگستری اجرا کرده‌ایم و قاضی برای کلانتری‌ها مشخص کرده‌ایم اگر مدیر مدرسه هم ارتباط با کلانتری را برقرار کند، شاهد تشکیل مثلث هم‌افزایی بین این مجموعه‌ها خواهیم بود.

برچسب ها:
امنیت مدارس دادستان کرمان مدارس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :