وقتی با مجوز جُنگ، موسیقی زنده برگزار می شود!

  • شناسه خبر: 74645
وقتی با مجوز جُنگ، موسیقی زنده برگزار می شود!

کنسرت گروه ایوان بند در  رفسنجان برگزار شد که حواشی زیادی به دنبال داشت.

کنسرت گروه ایوان بند در  رفسنجان برگزار شد که حواشی زیادی به دنبال داشت.

به گزارش روراستی، کنسرت گروه ایوان بند در بزرگترین خانه خشتی جهان برگزار شد که با حواشی زیادی همراه بود که در اینجا به بخشی از این حاشیه ها می پردازیم.

گفته می شود مجوز این برنامه به اسم جُنگ گرفته شده در حالی که جُنگ و کنسرت کاملا متفاوت بوده و هرکدام قوانین خود را دارد.

برگزاری کنسرت بایستی مجوز از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد داشته باشد و با تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد استان صادر گردد و بلیت فروشی نیز از طریق سایت انجام شود در حالی که مجوز جُنگ بوده و سایتی هم وجود نداشته که بخواهند مردم از طریق آن بلیت تهیه کنند. بلیت فروشی هم دستی انجام گرفته و ارزش افزوده نیز روی بلیت اعمال گردیده است!

حال سوال اینجاست؛

اگر مجوز جنگ اخذ شده چرا آقایان در سطح شهر تبلیغات کنسرت و موسیقی زنده انجام دادند؟

متولیان امر در برابر این بی قانونی یا دور زدن قانون چه پاسخی دارند بدهند؟

سوال دیگر اینکه چرا فرهنگ و ارشاد با هنرمندان شهر به رقابت پرداخته و همزمان با اجرای گروه بومی شهنواز و اجرای گروه تئاتر کنسرت برگزار کرده که موجب اعتراض شدید اهالی موسیقی شهرستان شده است؟

همچنین گفته می شود اسپانسر این برنامه مس بوده و یک سانس خصوصی نیز با حضور مسئولان اجرا گردیده است، سوالی از مسئولان اجرایی نیز مطرح است که چگونه بدون بررسی در این برنامه موسیقی زنده که آن هم بدون مجوز برگزار شده شرکت کردند؟!

در پایان، آنطور که قانون می گوید برگزاری کنسرت بدون مجوز باعث می شود گروه و متولی برگزارکننده ۶ ماه الی یک سال تعلیق شوند!

برچسب ها:
رفسنجان فرهنگ و ارشاد کنسرت ایوان بند مجوز
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • علیرضا

    یکبار هم که برای شادی مردم کاری می‌کنند صد جور ایراد میگیرید. متاسفم برای خودم که در شهری هستم که رسانه اش بجای اینکه به فکر مردم بلشد در خدمت دیگران هست اول با اون مربی سابق و ایجاد حواشی دائم با خبرنگارتون تیم مس رفسنجان را بیچاره کردید حالا هم بخاطر یک کنسرت. خود شیرینی کرمونی ها را میکنید. ننگ بر شما