گرامیداشت 9 دی در رفسنجان برگزار شد+ عکس

  • شناسه خبر: 7749
گرامیداشت 9 دی در رفسنجان برگزار شد+ عکس

ا حضور مردم ولایی شهرستان رفسنجان صبح امروز در محل میدان حضرت ابراهیم رفسنجان حماسه 9 دی برگزار گردید .

با حضور مردم ولایی شهرستان رفسنجان صبح امروز در محل میدان حضرت ابراهیم رفسنجان حماسه 9 دی برگزار گردید .

به گزارش روراستی حجت الاسلام رمضانی پور  امام جمعه  رفسنجان در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به حاضرین وقدردانی از حضور پر شور مردم ولایت مدار اظهار داشت: 9دی روز تبلور شناخت وعمل به تکلیف وزمان شناسی مردم ایران اسلامی است.
دکتر محمد حسن قدیری ابیانه که سخنران ویژه این مراسم بود در ابتدا با اشاره به جامعه مدنی افزود: جامعه مدنی مبتنی بر مردم سالاری است وکسانی که هشت سال دم از مردم سالاری وجمهوریت می زدند در سال 88چیز دیگری گفتند.

dsc07755
وی بیان داشت: جامعه مدنی یعنی افراد در انتخابات چه رای بیاورند وچه رای نیاورند باید به قانون تمکین کنند.
قدیری ابیانه افزود: انتخابات 88آزمایشی بود که آیا آن کسانی که مدعی جمهوریت بودند پایبند نظام مردم سالاری هستند یا خیر.
وی تصریح کرد: اگر در انتخابات 88شکایتی بود باید از طریق قانون بیان می شد اما آن ها می دانستند تقلبی صورت نگرفته ودر حقیقت جمهوریت را قبول نداشتند.
وی اذعان داشت: استراتژی فتنه ها شکاف در بین مردم بود وکسانی که نقش در فتنه داشتند مردم را به تخریب دعوت می کردند اما ملت ما ولایی بود وبا حضور خود در 9 دی به دشمنان فهماند که مردم شهید داده اند و به پیروی از فرمان امام راحل که فرمودند”پشتیبان ولایت فقیه باشید با به مملکت شما آسیب نرسد “به میدان ریختند و توطئه دشمنان را خنثی وآتش فتنه را خاموش کردند.

dsc07749
دکتر قدیری ابیانه خاطر نشان کرد: ما در جنگ اقتصادی هستیم وتنها راه نجات ما اقتصاد مقاومتی است ملت ایران که انقلاب کرده و خون های زیادی برای این نظام داده به خاطر معیشت خود به دشمنی علیه نظام وانقلابی که خودش برای آن کوشیده بر نمی خیزد واین خیال پوچ دشمنان را محقق نمی کند.

dsc07748
وی در ادامه با بیان اینکه ایران زمانی حتی سیم خاردار هم نداشت واز قدرت موشکی در این کشور خبری نبود اذعان داشت:امروز ما چهارمین قدرت موشکی دنیا هستیم واز نظر قدرت هسته ای جایگاهی داریم که دشمنان اعتراف می کنند به هیچ وجه نمی شود ایران را از این نعمت محروم کرد.
وی اذعان کرد: تحریم ها شکسته شدنی است ما توان تبدیل تهدید به فرصت را داریم وبا تلاش مسئولان و مشارکت مردم این امر میسر می شود.

برچسب ها:
9 دی ، رفسنجان روراستی 9دی، رفسنجان، روراستی ت رورا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :