اولین گردهمایی سالیانه شرکت حکیم مس در سرچشمه برگزار شد

  • شناسه خبر: 77761
اولین گردهمایی سالیانه شرکت حکیم مس در سرچشمه برگزار شد

نخستین گردهمایی سالیانه شرکت حکیم مس همزمان با گرامیداشت روز پزشک، در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

نخستین گردهمایی سالیانه شرکت حکیم مس همزمان با گرامیداشت روز پزشک، در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.

به گزارش روراستی، در این مراسم، مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، مدیر مجتمع مس درآلو، مدیران مجتمع‌های مس شهربابک و سونگون، رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مدیرعامل شرکت افق مس کرمان، جمعی از معاونان و مدیران مجتمع مس سرچشمه، مسئولان شهر سرچشمه، پزشکان و کارکنان شرکت حکیم مس حضور داشتند.

شرکت حکیم مس که در سال ۱۳۷۳ به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت افق مس کرمان تأسیس شد، امروز پس از سه دهه فعالیت به‌عنوان مجموعه‌ای پیشرو در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، نقش مؤثری در صیانت از سلامت کارکنان صنعت مس ایفا می‌کند.

این شرکت علاوه بر فعالیت در شهر و معدن مس سرچشمه، خدمات خود را در مجتمع‌های مس شهربابک، مس دره‌زار و مس درآلو ارائه می‌دهد و همچنین با راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی در شهرستان‌های رفسنجان، کرمان، شهربابک و سیرجان، گستره خدمت‌رسانی خود را توسعه داده است.

برچسب ها:
شرکت حکیم مس گردهمایی سالانه مس سرچشمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :