ایستگاه جمع آوری شیر در رفسنجان به بهره برداری رسید

  • شناسه خبر: 77764
ایستگاه جمع آوری شیر در رفسنجان به بهره برداری رسید

به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت ایستگاه جمع آوری شیر واقع در کیلومتر ۵ جاده رفسنجان – یزد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به مناسبت چهارمین روز از هفته دولت ایستگاه جمع آوری شیر واقع در کیلومتر ۵ جاده رفسنجان – یزد با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

به گزارش روراستی، این طرح با حضور فرماندار رفسنجان، معاون عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رئیس دفتر نماینده مجلس، مدیرجهادکشاورزی شهرستان، رئیس اداره بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان و سایر مسئولین به بهره برداری رسید.a

روزانه ۴۵ تن شیر به این ایستگاه جهت انجام آزمایش و سرد شدن ارسال می شود؛ برای این ایستگاه جمع آوری شیر که توسط آقای امرالهی راه اندازی شده هزینه ای بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال صرف شده و مساحت این طرح هم ۲۴۰۰ متر مربع است.

گفتنی است ظرفیت سالانه بیش از ۴۰ هزار تن شیر است که از دامداری های شهرستان های رفسنجان، سیرجان، بردسیر و شهربابک تهیه و در این ایستگاه پس از آنجام آزمایش به یزد و کارخانه کاله در آمل ارسال می شود.

برچسب ها:
ایستگاه جمع آوری شیر رفسنجان شیر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :