نظارت بر بازار کود وسم جدی باشد

  • شناسه خبر: 7978
نظارت بر بازار کود وسم جدی باشد

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه کود وسم با سلامت مردم سروکار دارد تاکید: نظارت بر بازار کود سم جدی باشد

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه کود وسم با سلامت مردم سروکار دارد تاکید: نظارت بر بازار کود سم جدی باشد.

به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه نهاده های کشاورزی در محل فرمانداری اظهار داشت: نهاده های کشاورزی از موضوعات حساس ومهم شهرستان هستند .
وی ادامه داد: شهرستان رفسنجان قطب تولید محصول پسته است وارتزاق مردم از راه کشاورزی به دست می آیدو لذا متولیان امر بازار کود وسم باید نظارت بیشتری بر این نهاده ها داشته باشند.
فرماندار رفسنجان افزود: ترویج آموزش باغداران بر استفاده از سموم مجاز وبا کیفیت کمک بزرگی به بهره برداری بیشتر محصول می کند واگر از کارشناسان استفاده شود وکشاورز به سمت وسوی خرید محصول با کیفیت با استفاده از نظر کارشناس برود بازار کود وسم هم خود به خود سامان می یابد واصلاح می شود.
ملانوری بیان داشت: فروشگاه سم مانند یک داروخانه است واین محصول به لحاظ سلامت وبهداشت مردم اهمیت ویژه ای دارد وباید نظارت جدی تری در این زمینه صورت گیرد.
وی تصریح کرد: استقلال اتحادیه کود وسم وبذر با رعایت تمام ضوابط انجام شود وافرادی که توانایی دارند وسم را می شناسند انتخاب شوند وکاندیدای هیئت مدیره شوند.
وی اضافه کرد: تعداد 160فروشگاه نهادهاهی کشاورزی در مجموع در شهرستان وجود دارد وهر یک از این مراکز عرضه که فاقد مجوز باشند برخورد جدی می شود.

برچسب ها:
کود و سم، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :