واژگونی موتورسیکلت در یکی از معابر رفسنجان به حادثهای تلخ انجامید و دو راکب جوان در دم جان باختند.
به گزارش روراستی به نقل از روابطعمومی اورژانس، دکتر مرتضوی؛ سرپرست اورژانس رفسنجان اعلام کرد: ساعت ۰۰:۴۰ بامداد پنجشنبه (۲۸ اسفندماه) حادثه زمینخوردگی یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از معابر شهری رفسنجان به مرکز پیام اورژانس گزارش شد.
وی ادامه داد: با دریافت این گزارش، تیم امدادی بلافاصله به محل اعزام شد.
دکتر مرتضوی گفت: متأسفانه هر دو راکب موتورسیکلت، دو نفر آقا حدوداً ۲۵ ساله، به علت شدت جراحات در محل حادثه جان خود را از دست دادند.