در جریان گشت مشترک کارگروه اتباع با حضور نمایندگان دادستانی، فرمانداری، اداره اماکن، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اتاق اصناف، ۵ واحد صنفی به دلیل بکارگیری اتباع خارجی غیرمجاز شناسایی، پلمب و جریمه شدند.
به گزارش روراستی، در پی احراز تخلف در تعدادی از کارگاهها و مغازههای مورد رصد، برای صاحبان این واحدها پرونده تخلف تشکیل و جرایم قانونی اعمال شد.
مسئولان بر ضرورت رعایت قوانین اشتغال اتباع و همکاری اصناف با دستگاههای نظارتی تأکید کرده و هشدار دادند در صورت تکرار تخلفات، برخورد قانونی بدون اغماض ادامه خواهد داشت.