رسالت سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی است/کسانی که چشم امید به غرب دارند باید از عاقبت شاه درس بگیرند

  • شناسه خبر: 8334
رسالت سپاه، دفاع از انقلاب اسلامی است/کسانی که چشم امید به غرب دارند باید از عاقبت شاه درس بگیرند

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت : هر تهدیدی که متوجه انقلاب شود سپاه با آن مقابله می کند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت : هر تهدیدی که متوجه انقلاب شود سپاه با آن مقابله می کند.
به گزارش خبرنگار روراستی در آیین تودیع و معارفه فرماندهان ناحیه سپاه رفسنجان سردار مطهری آمریکا را یکی از دشمنان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضد اسلام برشمرد و افزود : این دشمن خائن، تمام قوای خود را بر علیه اسلام به کار می گیرد.
وی تصریح کرد : طی 37 سال حکومت محمد رضا شاه پهلوی را بر ایرانیان تحمیل کرد و محمدرضا نیز اقداماتی بر نفع آنها و به ضرر ایرانیان انجام می داد و می توان از نمونه های تبدیل تاریخ هجری شمسی به پادشاهی، دفاع تمام قد از رژیم صهیونیسم و رواج مشروب خوری در بیشتر شهرهای ایران ، رواج فیلم های گناه آلود، جلوگیری از پوشش و حجاب زنها و انجام مبادلات تجاری با صهیونیست ها یاد کرد.

IMG_3504
سردار مطهری خاطرنشان کرد : امام راحل با بصیرتی که داشتند با تشکیل دادن بسیج در سراسر ایران، توانستند انقلاب اسلامی را رقم بزنند و نتیجه آن فرار شاه در 26 دی ماه سال 57 بود .
وی به دربدری های شاه ستمگر اشاره کرد و گفت : محمدرضا شاه پس از فرار از ایران به کشورهای آمریکا، انگلیس و … پناه برد اما آنها که خود او را بر سلطه ایرانیان قرار داده بودند شاه را نپذیرفتند و این آوارگی، شاه و خانواده اش را به ستوه در آورد که بجاست بگوییم سرنوشت ظالمان، بد است، نتیجه خوش خدمتی به غرب همین خواهد شد، کسانی که چشم امید به غرب دارند باید از عاقبت شاه درس بگیرند.
سردار مطهری افزود : اما دشمن بازهم دست از نیرنگ علیه ایران بر نداشت و با دسیسه های فراوان جنگ سخت ایران با بعثی ها را راه انداخت که در این دوران نیروهای رزمنده اسلام در عملیات های مختلف از جمله، مرصاد، کربلای 5 و … با اراده قوی و عزم جدی توانستند خاک ایران را از چنگال دشمن نجات دهند و نگذارند ذره ای از خاک میهن به دست چپاولگران بیفتد.
وی یادآور شد : شکل گیری بسیج در کشورهای اسلامی همچون یمن، لبنان و غیره با الگوپذیری از بسیج ایرانیان بوده استچرا که شکل گیری بسیج در هر منطقه و کشوری اتحاد و همدلی میان نیروها را می رساند.

در پایان از زحمات سرهنگ علی اسدی که از فروردین ماه سال 93 در رفسنجان خدمت رسانی کرده بود قدردانی شد و سرهنگ علی سلطانی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان معرفی گردید.

برچسب ها:
رسالت سپاه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :