نماز جمعه رفسنجان : تنها راه نجات اقتصاد کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

  • شناسه خبر: 8426
نماز جمعه رفسنجان : تنها راه نجات اقتصاد کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است

امام جمعه رفسنجان گفت : تنها راه نجات اقتصاد کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است که توسط خود مردم صورت می‌گیرد و دولت باید راه‌ها را هموار کند.

امام جمعه رفسنجان گفت : تنها راه نجات اقتصاد کشور تحقق اقتصاد مقاومتی است که توسط خود مردم صورت می‌گیرد و دولت باید راه‌ها را هموار کند.
به گزارش روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با اشاره به روایتی از امام باقر(ع) اظهار داشت: مرگ نخستین گام به‌سوی آخرت است و باید تقوا پیشه کنیم تا در امان باشیم.
وی با تاکید بر قناعت‌پیشگی افزود: در جنگ اقتصادی قناعت بزرگ‌ترین کاری است که باید انجام داد و از اسراف و تبذیر پرهیز کرد.
امام جمعه رفسنجان اظهار داشت: تیم مذاکره‌کننده ما مراقب باشد از حق مردم ایران نگذرد و این روزها آمریکایی‌ها خیلی ملت ما را تحقیر می‌کنند که قابل تحمل نیست.
رمضانی‌پور در بخش دیگری از خطبه‌ها با تاکید بر مراقبت والدین نسبت به دوستان فرزندان خود بیان داشت: فرزندان را به داشتن دوستان خوب و صالح تشویق کنید و از دوستی آنها با افراد دروغگو، فاسق، احمق، قاطع‌رحم، فاجر و بدزبان جلوگیری به‌عمل آورید.
رمضانی‌پور یادآور شد: اگر همچنان نزولات آسمانی بر ما نازل نشود، دوشنبه نماز باران در محل برگزاری نماز عید اقامه می‌شود.
وی بیان داشت: بنگاه‌های بزرگ تبلیغاتی که اسلام‌هراسی ایجاد کرده و علیه شیعه به‌پا خاسته‌اند، از ناحیه آمریکا و صهیونیسم جنایتکار و کشورهای اروپایی تقویت می‌شوند و قصد خدشه‌دار کردن اسلام ناب را دارند و روزی می‌رسد که همه حق را می‌بینند.
رمضانی‌پور تصریح کرد: در اهانت یک مجله فرانسوی که برای نخستین بار هم نیست دست‌های موساد در کار است، آن‌ها اسلام‌هراسی به‌پا کرده‌اند و با اجیر کردن تعدادی عرب مزدور ترورهایی انجام می‌دهند و آن را گردن مسلمانان می‌اندازند.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: دولت‌های آمریکا، فرانسه و برخی کشورهای اروپایی نیز از اقدامات تروریستی حمایت می‌کنند.
پس از ایراد خطبه‌ها مردم ولایت‌مدار رفسنجان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل اهانت نشریه فرانسوی را محکوم کردند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :