پرواز رفسنجان به مشهد مقدس راه اندازی شد+ عکس

  • شناسه خبر: 8442
پرواز رفسنجان به مشهد مقدس راه اندازی شد+ عکس

جمعه 26 دی ماه امسال مصادف با فرار شاه ملعون از ایران، اولین پرواز مسافران رفسنجان به مشهد انجام شد.

جمعه 26 دی ماه امسال مصادف با فرار شاه ملعون از ایران، اولین پرواز مسافران رفسنجان به مشهد انجام شد.

IMG_3763
به گزارش خبرنگار روراستی  فرماندار ویژه رفسنجان در این آیین ضمن تشکر و قدردانی از خانواده علی اصغر نوعی که خواسته معنوی مردم رفسنجان را اجابت کردند گفت : این اقدام که موجب زیارت مردم از امام رئوف امام ثامن الحجج (ع) می شود اقدامی پرثواب و ماندگار است و از آنجایی که شرکت های هواپیمایی برای اطمینان خاطر از استقرار این پروازها، ضمانت و گارانتی پرواز را می طلیبدند لذا، آقای نوعی با شرکت های هواپیمایی مذاکراتی داشتند که نتیجه بخش بود.

IMG_3667
حمید ملانوری افزود : آقای نوعی کار خیر را به عنوان چارتر کننده پرواز انجام دادند و در این راستا نیز افرادی از جمله، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل فرودگاههای کرمان، و مدیر اسبق( صالحی) و جدید (آقای روئین) فرودگاه رفسنجان و غیره باعث شد این اقدام معنوی شکل گیرد.
وی با بیان اینکه امیدواریم پروازهای عتبات آلیات و پروازهای خارجی نیز از این فرودگاه صورت گیرد تصریح کرد : رفسنجان به لحاظ داشتن درآمدهای حاصل از محصولات ارزآور پسته و مس که نیاز به بازار خوب و صادرات خوب دارند، در کنار آن سرمایه داران در بخش کشاورزی و صنعت نیاز به رفت و آمدهای زیاد دارند که امکانات فرودگاهی و توسعه پروازهای فرودگاهی ظرفیت مناسبی برای سرعت بخشیدن به امور آنهاست و گامی موثر در این حوزه است.

IMG_3797
ملانوری خاطرنشان کرد : رفسنجان می تواند به دلیل دارا بودن مناطق بکری نظیر اودِرج، داوران، خنامان، دره راگه، غار میرزا، تزرگترین خانه خشتی جهان، موزه ریاست جمهوری، کاروانسراها و بقاع متبرکه و سایر اماکن و جاذبه های طبیعی به قطب گردشگری منطقه تبدیل شود.
وی اظهار داشت : امکان راه اندازی راه آهن احمد آباد به رفسنجان و کرمان را فراهم خواهیم کرد تا فرودگاه رفسنجان و خطوط ریلی بتوانند به خوبی گردشگران و توریستهای داخلی و خارجی را پوشش دهند.
گفتنی است روزهای سه شنبه و جمعه پرواز رفسنجان به مشهد انجام می شود .

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :