برنامه ریزی ترور «جهاد مغنیه» توسط نتانیاهو و موشه یعلون / هراس فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی از تحرکات فرزند حاج رضوان

  • شناسه خبر: 8506
برنامه ریزی ترور «جهاد مغنیه» توسط نتانیاهو و موشه یعلون / هراس فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی از تحرکات فرزند حاج رضوان

پایگاه خبری النشره امروز در گزارشی نوشت: که تحلیلگران صهیونیستی اعلام کردند که تصمیم ترور “جهاد مغنیه” فرزند شهید عماد مغنیه از فرمانده‌های حزب الله، از سوی شخص”بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی صادر شده است.

پایگاه خبری النشره امروز در گزارشی نوشت: که تحلیلگران صهیونیستی اعلام کردند که تصمیم ترور “جهاد مغنیه” فرزند شهید عماد مغنیه از فرمانده‌های حزب الله، از سوی شخص”بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی صادر شده است./ طبق اعلام این تحلیلگران، در نتیجه “موشه یعلون” وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد این حمله و ترور “مغنیه” را به نتانیاهو می‌دهد.
به گزارش روراستی، شب گذشته شبکه المنار گزارش داد گروهی از رزمندگان مقاومت هنگام بازدید میدانی از منطقه مزرعه الاصل در قنیطره سوریه، هدف حمله بالگردهای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفتند که طی آن چند نفر از آنها از جمله جهاد مغنیه فرزند برومند شهید عماد مغنیه به شهادت رسیدند.در همین خصوص پایگاه خبری النشره امروز در گزارشی نوشت: که تحلیلگران صهیونیستی اعلام کردند که تصمیم ترور “جهاد مغنیه” فرزند شهید عماد مغنیه از فرمانده‌های حزب الله، از سوی شخص”بنیامین نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی صادر شده است.

به ادعای این تحلیلگران، این فرمان پس از آن صادر شد که سازمان ضد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی”آمان” مدعی شده بود که “جهاد مغنیه” بر فرماندهی نیروهای حزب الله که در بخش غیر اشغالی بلندی های جولان سوریه مستقر هستند، نظارت دارد.

طبق اعلام این تحلیلگران، در نتیجه “موشه یعلون” وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد این حمله و ترور “مغنیه” را به نتانیاهو می‌دهد و به وی می‌گوید که “جهاد مغنیه” مسئول انفجارهای چند هفته گذشته در نزدیکی مرزهای رژیم صهیونیستی بوده است.

همچنین طبق اعلام تحلیلگران صهیونیست، نتانیاهو ترور “جهاد مغنیه” را در این برهه زمانی یک نوع موفقیت برای تحکیم جایگاه خود همزمان با انتخابات این رژیم قلمداد می‌کند.

حزب الله لبنان غروب یک‌شنبه (دیروز) با صدور بیانیه‌ای خبر هدف قرار گرفتن گروهی از رزمندگان مقاومت در جریان حمله هوایی ژیم صهیونیستی به منطقه «قنیطره» سوریه را تایید کرد و افزود: گروهی از مجاهدان حزب الله در جریان بازدید میدانی در شهرک «مزرعة الامل» قنیطره سوریه مورد هدف حمله موشکی قرار گرفتند.

در بیانیه حزب الله آمده است: شماری از برادران مجاهد در جریان حمله هوایی (عصر امروز) رژیم صهیونیستی به منطقه قنیطره سوریه به شهادت رسیده اند.

منبع:598

برچسب ها:
حزب الله رفسنجان روراستی سید حسن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :