نماز جمعه رفسنجان : گفتمان انقلاب اسلامی برای جوانان ایجاد شود

  • شناسه خبر: 8606
نماز جمعه رفسنجان : گفتمان انقلاب اسلامی برای جوانان ایجاد شود

امام جمعه رفسنجان گفت : گفتمان انقلاب اسلامی برای جوانان ایجاد شود تا بسیاری از چالش ها و شکاف ها آنها در راستای کشف حقیقت از بین برود.

امام جمعه رفسنجان گفت : گفتمان انقلاب اسلامی برای جوانان ایجاد شود تا بسیاری از چالش ها و شکاف ها آنها در راستای کشف حقیقت از بین برود.
به گزارش روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه رفسنجان با اشاره به ارسال پیام رهبر فرزانه انقلاب برای جوانان دنیا بیان کرد : ایشان فرمودند اگر چه هیچکس به‌صورت فردی نمیتواند شکافهای ایجاد شده را پر کند، امّا هر یک از شما می تواند به قصد روشنگریِ خود و محیط پیرامونش، پلی از اندیشه و انصاف بر روی آن شکافها بسازد ، این چالش از پیش طراحی شده بین اسلام و شما جوانان، اگر چه ناگوار است امّا میتواند پرسش‌ های جدیدی را در ذهن کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند، تلاش در جهت یافتن پاسخ این پرسش‌ها، فرصت مغتنمی را برای کشف حقیقت‌ های نو پیش روی شما قرار می دهد بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت ‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌ تر به نگارش درآورند.
وی افزود : این کار ارزشمندی بود که اکثر جراید آن را تیتر اول کردند.
وی تصریح کرد : ایام‌الله دهه فجر امسال باید پر رنگ‌تر برگزار شود هر سال دشمنان کاری می‌کنند که مردم ما غیرتی‌تر می‌شوند این بار با اهانت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام خون مردم به جوش آمده است.
رمضانی‌پور ادامه داد: فرزندان و جوانان ما باید با ارزش‌های انقلاب اسلامی آشنا شوند و گفتمان انقلاب اسلامی باید ایجاد شود.
وی با تسلیت شهادت سردار الله‌دادی عنوان کرد: این چنین پاسدارانی برای کشور ما ارزشمند هستند و این شخصیت عاشق شهادت بود.
وی بیان داشت: امام حسن عسکری (ع)فرمودند، زاهدترین مردم کسی است که از حرام دست بردارد و سخت‌کوش‌ترین آنها کسی است که گناه را ترک و هنگام شبهه درنگ کند.
رمضانی‌پور افزود: نماز بهترین عمل و ستون دین است و در آیه 17 سوره لقمان آمده است، نماز به پادار، امر به معروف و نهی از منکر کن و در برابر مشکلات صبور باش.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :