جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزارشد

  • شناسه خبر: 8735
جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزارشد

باحضور حسن امین لو مشاور وزیر بهداشت و دبیر مجامع، شوراها و هیئت امناهای دانشگاه های علوم پزشکی کشور جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان درمحل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گردید.

باحضور حسن امین لو مشاور وزیر بهداشت و دبیر مجامع، شوراها و هیئت امناهای دانشگاه های علوم پزشکی کشور جلسه هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان درمحل سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار  روراستی  دکتر حسن امین لو مشاور وزیر بهداشت اقدامات دانشگاه رفسنجان را با اجرای طرح تحول نظام سلامت ارزشمند و افتخار آمیز دانست و تأکید کرد : طرح تحول نظام سلامت باید به طور صحیح و جدی اجرا شود و خدمات ارزنده ای به مردم در سطح کلان درحوزه سلامت ارائه گردد.
وی در مورد 68 شاخص ارزیابی و عملکرد های مختلف دانشگاه علوم پزشکی و مقایسه آن با سال های قبل تصریح کرد : این ارزیابی ها را انجام دهید و با عملکرد های دانشگاه های کل کشور و دانشگاه های شهرهای مجاور مقایسه داشته باشید.

کهورت
دکتر امین لو خاطرنشان کرد : اعضاء هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی فعال باشند و در ارائه پیشنهادات و راهکارهای مناسب در راستای افزایش خدمات بهداشتی به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان هم در این جلسه گفت : با اجرای طرح تحول سلامت از نیمه دوم اردیبهشت امسال دگرگونی اساسی و جدی در بخش سلامت شهرستان رفسنجان و اتفاق افتاده است که ثمرات آن را می توان در افزایش رضایتمندی مردم به عینه مشاهده کرد.
دکتر علی اسماعیلی ندیمی افزود: در طرح تحول سلامت پرداختیها از جیب مردم کاهش یافته و دولت در واقع با این اقدام توانسته بخش اعظمی از مشکلات درمانی و هزینه کرد مردم را کنترل و بهبود بخشد.
وی به اجرای طرح تحقیقاتی کوهورت در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان اشاره و تصریح کرد : اجرای طرح کهورت در این دانشگاه جزء ده دانشگاه علوم پزشکی کشور است که امیدواریم با اجرای این طرح شاهد بهبودی وضعیت سلامت شهرستان باشیم.
در ادامه پس از تصویب و موافقت خرید بیمارستان امام حسین (ع) توسط اعضای هیات امنای دانشگاه ، گزارش صورت حساب مالی سال 92 دانشگاه توسط حسابرس قرائت شد و مورد تصویب عموم اعضا قرارگرفت.
گفتنی است : اعضای این جلسه متشکل از دکتر امین لو مشاور وزیر بهداشت، دکتر علی اسماعیلی ندیمی رئیس و دبیر هیات امنا دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ، حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان، دکتر محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و دکتر حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

برچسب ها:
کهورت،رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :