عملکرد مالی دهیاری‌ها باید شفاف‌سازی شود

  • شناسه خبر: 8775
عملکرد مالی دهیاری‌ها باید شفاف‌سازی شود

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت : داشتن انضباط مالی دهیاران امری مهم است و عملکرد مالی دهیاری‌ها باید شفاف‌سازی شود

معاون امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت : داشتن انضباط مالی دهیاران امری مهم است و عملکرد مالی دهیاری‌ها باید شفاف‌سازی شود
به گزارش خبرنگار روراستی محسن کوشش‌تبار در همایش دهیاران رفسنجان در محل فرمانداری این شهرستان اظهار داشت : داشتن انضباط مالی دهیاران امری مهم است و عملکرد مالی دهیاری‌ها باید شفاف‌سازی شود.

کوشش
وی با بیان اینکه ارائه گزارش عملکرد دهیاری‌ها نیز امری مهم تلقی می‌شود و دهیاری‌ها موظف به نگهداری اموال به ویژه ماشین‌آلات خود هستند، بیان کرد: اولویت‌بندی پروژه‌ها در دستور کار باشد و نسبت به آموزش دهیاران تلاش شود.
کوشش‌تبار تصریح کرد: ظرفیت شهرستان رفسنجان در زمینه کارهای خیر و مشارکت مردم در امور بالا است که در هیچ جای کشور این‌گونه نیست و این مشارکت در کارهای زیربنایی ارزش بالایی دارد.

فرماندار
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: چهار خودروی حمل زباله به همراه یک دستگاه لودر و یک خودرو آتش‌نشانی به دهیاری‌های شهرستان رفسنجان اهدا می‌شود و حدود 800 تن قیر نیز به دهیاری‌ها تعلق می‌گیرد.
وی در بازدید از شرکت تعاونی توسعه عمران دهیاری‌های شهرستان رفسنجان که در روستای کریم‌آباد علیا واقع است، افزود: در این شهرستان خوش‌فکری مردم موجب موفقیت شده و رفتن به سمت اشتغالزایی کاری مهم است که در این تعاونی صورت گرفته است.
معاون امور دهیاری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ های کشور ادامه داد: وضعیت منطقه باید توسط یک اقتصاددان بررسی شود و صنایع پایین‌دستی در بخش‌های مختلف فعال باشد.
وی تاکید کرد: جذب تحصیل‌کرده‌ها از ضرورت‌ها است و مزیت‌های منطقه چه از نظر کشاورزی و چه وجود منابع معدنی نظیر مس در نظر گرفته شود.

برچسب ها:
مالی، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :