نماز جمعه رفسنجان : ضرورت آشنایی نسل جوان با انقلاب

  • شناسه خبر: 8794
نماز جمعه رفسنجان : ضرورت آشنایی نسل جوان با انقلاب

امام جمعه رفسنجان گفت : نسل ما به ویژه نسل جوان باید با انقلاب آشنا شود وما نیز باید تلاش کنیم انقلاب اسلامی را به فرزندان خود بشناسانیم.

امام جمعه رفسنجان گفت : نسل ما به ویژه نسل جوان باید با انقلاب آشنا شود وما نیز باید تلاش کنیم انقلاب اسلامی را به فرزندان خود بشناسانیم.
به گزارش روراستی حجت الاسلام عباس رمضانی پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت :گرامیداشت دهه فجر تداوم انقلاب وپایداری ملت ایران وشادی بخش روح امام و شهدا و همه مجاهدان است.
وی تصریح کرد : 12بهمن سال 57دل‌های عاشق امام به تپش افتاده بود وامام خمینی(ره)که منتظر فرصتی برای بازگشت به ایران و به ثمر رساندن انقلاب بود به ایران آمد وانقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.
امام جمعه رفسنجان ادامه داد: امروز استکبار جهانی دنبال اسلام هراسی است در حالی‌که آن ها از اسلام ومسلمانان در هراس نیستند بلکه از بیداری اسلامی وانقلاب‌های مسلمانان می‌هراسند.
وی افزود: دشمنان بیداری اسلامی را مانع منافع خود می‌دانند امام راحل اساس شکل گیری نهضت اسلامی را از ابتدا ایجاد حکومت عدل الهی دانستند.
وی با اشاره به اوضاع یمن خاطر نشان کرد : انقلاب این کشور نزدیک به ثمر رسیدن است ومردم آن را با درایت پیگیری می‌کنند.
وی با تقدیر از تلاش‌های نیروی انتظامی در برخورد با مجرمان افزود : برخورد با جرایمی نظیر مشروبات الکلی، مواد مخدر و…باعث امنیت شهروندان می‌شود وفرماندهی انتظامی باید از نیروهای آگاهی و سایر نیروهایی که منجر به دستگیری عاملان جرم می‌شود تجلیل کند.
خطیب جمعه رفسنجان در ادامه با تاکید بر اهمیت به نماز اول وقت،تلاش برای انجام کارهای مردم،گرامی داشت سادات،برپاداشتن نماز شب و تقوا داشتن اذعان داشت: دنیا میدان سرکشی نیست کسی که حق دیگری را پایمال کند باید جوابگو باشد کسانی که با رابطه بازی افراد را سرکار می‌برند وحق کس دیگری را ضایع می‌کنند حقوقی که فرد می‌گیرد متعلق به کسی است که حقش پایمال شده واین مهم باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

برچسب ها:
نمازجمعه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :