1400 تفاهم نامه در رفسنجان امضا شده است

  • شناسه خبر: 9168
1400 تفاهم نامه در رفسنجان امضا شده است

فرماندار رفسنجان گفت : در دولت تدبیر و امید و با اجرای طرح مثلث توسعه، در رفسنجان 1400 تفاهم نامه با بخش خصوصی امضا شده که برخی طرح ها با 45 درصد رشد فیزیکی در حال اجرا هستند.

فرماندار رفسنجان گفت : در دولت تدبیر و امید و با اجرای طرح مثلث توسعه، در رفسنجان 1400 تفاهم نامه با بخش خصوصی امضا شده که برخی طرح ها با 45 درصد رشد فیزیکی در حال اجرا هستند.
به گزارش روراستی حمید ملانوری در جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مثلث توسعه شهرستان رفسنجان افزود : شهرستان رفسنجان 18است که دچار خشکسالی شده وبه محصول پسته خسارت وارد شده است
وی با بیان اینکه ایده مثلث توسعه از سوی استاندار کرمان مطرح و موفقیت هایی داشته است تصریح کرد : در مثلث توسعه اقتصادی نمایندگان مجلس، فرمانداران وبخش خصوصی سه ضلع مثلث هستند و ائمه جمعه نیز به عنوان ناظران این مثلث در کنار سه ضلع در مسیر توسعه گام بر می‌دارند.
وی تصریح کرد: اقتصاد شهرستان رفسنجان وابسته به پسته وتک محصولی است واین شهرستان حدود 18سال است که دچار خشکسالی شده است.
فرماندار رفسنجان اظهار داشت: استان کرمان از استان‌های پایلوت در دولت الکترونیک مطرح است وکمیسیون های تحول اداری شهرستان‌های استان فعال هستند ورفسنجان در این زمینه هم پیشگام است.
وی با تاکید بر پیگیری دولت الکترونیک و حذف کاغذ از چرخه اداری خاطر نشان کرد: تنها پنج اداره در رفسنجان به فیبر نوری وصل هستند.
وی با اشاره به عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه در برخی روستاها خواستار رفع این مشکل و تقویت اینترنت در شهرستان شد.
فرماندار رفسنجان از پروژه سرمایه گذاری در حوزه ارتباطات در رفسنجان یادکرد وافزود: این مهم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان استارت خورده ودر ابتدای سال 94به بهره برداری خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد : رفسنجان 8 کیلومتر وسعت دارد ، جمعیت 300 هزار نفری و دارای 4 بخش و 150 روستا است و خیرانی دارد که 80 درصد از واحدهای دانشگاهی ، مراکز درمانی، مدارس و دیگر مکانهای عام المنفعه را احداث نموده اند.
وی تولید فیبر نوری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان را مزیتی برای ارتباطات کشور دانست و افزود : این طرح در فروردین سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :