آنچه در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد یک معجزه بود/عامل اصلی پیروزی حفظ و تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی ولایت فقیه است

  • شناسه خبر: 9215
آنچه در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد یک معجزه بود/عامل اصلی پیروزی حفظ و تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی ولایت فقیه است

سی شیشمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی می داریم و به روان پاک شهیدان و امام شهیدان درود می فرستیم.

 سی شیشمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را گرامی می داریم و به روان پاک شهیدان و امام شهیدان درود می فرستیم.
انقلاب اسلامی در نوع خود یک نمونه بی نظیر و یک استثناست و می توان به جرات ادعا کرد یک معجزه است؛ هویت  انقلاب اسلامی دین است و بدون دین، انقلاب اسلامی هیچ است.
انقلاب اسلامی مولفه های قدرت در عالم سیاست را که تا قبل از آن بر پایه قدرت نظامی، پول و توان اقتصادی، ابزار و تکنولوژی اطلاع رسانی و حوزه نفوذ و هژ مونی ،وابسته بودن به قطب های قدرت مادی خلاصه می شد را عوض کرد؛ و مولفه های جدید از قدرت را واردعرصه حکومت، اجتماع و سیاست نمود .
مولفه های جدید انقلاب اسلامی
نقش دین و اتکا به قدرت خداوند، تکیه بر نیروی کم نظیر توده ی مردم و بسیج عمومی، بهره گیری از فرهنگ ایثار و شهادت، تثبیت گفتمان استقامت و پایداری و نترسیدن از دشمنان و…
یکی از شعارهای محوری و مبنائی انقلاب اسلامی شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است و این دقیقا بر گرفته از شعار محوری اسلام می باشد(” لا اله الا الله” نفی هر چه غیر خداست).
از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مسیر و جهت حرکت نهضت در راستای تحقق آرمانهای بلند امام و ملت مسلمان ایران بود.
اهم آرمانهای انقلاب اسلامی از منظر امام
به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی و اعلام آرزوی نابودی و حذف آن از جغرافیای سیاسی و سرزمینی، نفی هر گونه سلطه گری و سلطه پذیری و وابستگی به شرق و غرب، حمایت جدی و عملی از همه مستضعفان و امتهای در بند، صدور انقلاب اسلامی و محدود نکردن انقلاب به جغرافیای ایران اسلامی،طراحی و استقرار الگوی حکومتی بر مبنای دین با محوریت خدا و ایستادگی و مقاومت در مقابل همه قدرتهای الهادی و مادی.
دشمنان انقلاب اسلامی که به صورت جبهه متهد و منسجی در مقابل این نظام اسلامی و مظلوم از هیچ کوششی فروگزار ننمودند تا اینکه بتوانند نظام را به زانو در آورند.
بخشی از اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی
نفوذ در حاکمیت، ترور مسئولان، اقدامات تجزیه طلبانه، اختلاف افکنی مذهبی و قومی، حمله مستقیم نظامی و جنگ تحمیلی،کودتاهای متعدد نظامی، به راه انداختن جنگ روانی، شایع و دروغ، بلوکه کردن اموال و دارایی ها، شبیخون همه جانبه فرهنگی، حمایت از زد انقلاب و منافقین، فتنه انگیزی و ایجاد کودتاهای مخملی سال 78-88، اقدامات خرابکاری در زیر ساختهای فنی و علمی، ترور دانشمندان و نخبگان علمی و هسته ای، اسلام هراسی و ایران هراسی، ایجاد فتنه مذهبی و راه اندازی گروه های تکفیری، لشکر کشی به منطقه، اشغال چند کشور همسایه و به هم ریختن چند کشور دیگر و صدها اقدام دیگر در این راستا.
لازم ب ذکر است اگر در مورد هر کشور تازه به استقلال رسیده تنها یک یا دو مورد از این سناریو ها به مرحله اجرا در بیاید یقینا آن نظام سیاسی و انقلاب نوپا متلاشی خواهد شد، اما آنچه در جمهوری اسلامی اتفاق افتاد یک معجزه بودو بر خلاف خواست دشمنان انقلاب نه تنها باعث شکست انقلاب اسلامی نشد که بر خلاف نظر تحلیل گران، این نظام قوی تر و پر انرژی تر گردید و یکی پس از دیگری بر مشکلات فائق آمد.
  يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ
مقایسه جبهه استکبار و نظام اسلامی پس از این همه دشمنی
وضعیت دشمنان انقلاب اسلامی وشیطان بزرگ در ضعیف ترین شکل ممکن ظرف40-30 سال گذشته اتفاق افتاده است، که عبارت است از عدم مشروعیت داخلی و بین المللی ،بدهی چند هزار میلیارد دلاری،دست و پا زدن در مشکلات اقتصادی و فرو ریختن هیمنه و پرستیژ بین المللی و…تنها بخش کوچکی از افتضاحی است که گریبان گیر ابر قدرتها و اقمار آنها شده است.
در این سوی میدان جایگاه انقلاب اسلامی روز به روز در حال تزاید است،کسب اعتبار فوق العاده در منطقه و سطح جهان، وضعیت بی نظیر علمی و تخصصی و شکستن مرزهای آپاراتاید علمی، بسط حوزه نفوذ و گسترش جغرافیای سیاسی و اعتقادی تا آمریکای لاتین، خودکفایی در صنایع راهبردی و استراتژیک،خودکفایی نظامی و ورود به باشگاه هسته ای ، بالا رفتن سطح رفاه ،خدمات ،بهداشت ،و امکانات عمومی ، بالا رفتن سطح امید به زندگی، قرار گرفتن در رتبه 12 علمی دنیاو رتبه اول علمی منطقه ای،شکل دهی جبهه ای متحد از مقاومت و رقم زدن پیروزی بزرگ و شیرین برای جهان اسلام و نمونه آخر آن نامه پیامبر گونه اخیر مقام معظم رهبری حضرت آیت ..العظمی امام خامنه ای به جوانان اروپا و آمریکاست که نشان از مدیریت عالمانه، حکیمانه و مدبرانه حضرت آقا و بهم ریختگی و سر در گمی جبهه استکبار می باشد که این مورد  نشانه ای از عمق استراتژیک نفوذ معنوی و عقلانی جمهوری اسلامی ایران می باشد .
 نتیجه گیری
علت این موفقیت بزرگ برای جبهه حق و نظام اسلامی در چیست؟ برای پاسخ، به ریشه ی انقلاب اسلامی برمی گردیم که اهم آنها عبارتند از الف ایمان به خدا ب وحدت مردم ج ولایت فقیه و رهبری
دشمنان با حساب دقیق و محاسبه عالمانه بعد از یک دهه از اول انقلاب متوجه عامل اصلی پیروزی حفظ و تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی که همان ولایت فقیه و رهبری و مدیریت دینی و بی نظیر نظام جمهوری اسلامی بوده است شد. که این عامل توانسته و این ظرفیت را داشته است ایمانهای امت متفرق را به یک واحد و آن را تبدیل به اقیانوس خروشان انقلاب کرده و بر سر استکبار آوار نماید .
پس برای شکست  انقلاب اسلامی و ایجاد انحراف در مسیر نهضت بایستی این رکن را نشانه رفت و از دو دهه قبل تمام برنامه ریزی ها و خروجی اطاق فکر نظام استکبار معطوف به زدن جایگاه ولی فقیه شده است و هرچه جلوتر میرویم این هدف گیری مشخص تر و معین تر می شود.
نمونه بارز آن  فتنه های سال 78و88 میباشد که بعد از شکست در این فتنه ها همان هدف را بصورت پیچیده تر و سنگین تر با روشی موزیانه تر در دستور کار قرار داده است که بایستی با ابزار ایمان و تقوا و بصیرت با آن مواجه شد.
و اما رمز پیروزی در این پیچ سرنوشت ساز تاریخی بر اساس تعالیم اسلام و معارف قرآن استقامت و پایداری بر روی آرمانهاست.
و خداوند در قرآن کریم به پیامبر اکرم اینگونه میفرماید:فَاستَقِم كَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَكَ
از اولین روز مواجه حق با باطل تا به امروز و تا برقراری حکومت عدل مهدوی راه سربلندی و عزت، استقامت و پایداری است و این سنت اللهی است، ان تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم
 
خداوند بر عزت و طول عمر مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای بیفزاید.
 علی اکبر پورغلامعلی
برچسب ها:
استعمار انقلاب رفسنجان روراستی ولایت فقیه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :