بهره برداری ازمرکز ارتقاء سلامت شهری رفسنجان

  • شناسه خبر: 9334
بهره برداری ازمرکز ارتقاء سلامت شهری  رفسنجان

مرکز ارتقاء سلامت شهری و ساماندهی و بررسی سلامت در مرکز بهدشت شماره 2 شهر رفسنجان افتتاح شد.

مرکز ارتقاء سلامت شهری و ساماندهی و بررسی سلامت در مرکز بهدشت شماره 2 شهر رفسنجان افتتاح شد.

IMG_7356
به گزارش خبرنگار روراستی رئیس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان در این آیین گفت : ساماندهی مسائل و مشکلات سلامت حاشیه نشن های کل کشور که بین 8 تا ده میلیون نفر می باشند در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.
دکتر علی اسماعیلی ندیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی این مرکز در منطقه رستم آباد و رحمت آباد افزود : حاشیه نشین ها از هیچگونه امکاناتی درمانی بهره مند نیستند لذا در این حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با راه ادازی مرکز ارتقاء سلامت شهری خدمات فعال بهداشتی پس از شناسایی افراد ارائه می گردد.
وی تصریح کرد : اگر کسی تا کنون مراجعه نکرده است ما موظفیم و باید پی گیری کنیم تا اطلاعات را دریافت و به وی خدمات بهداشتی ارائه دهیم.
معاون بهداستی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیز گفت : خدماتی که در این مرکز ارائه می شود شامل خدمات سرپایی( پانسمان، تزریقات و بخیه )، واکسیناسیون، خدمات به مادران باردار و کودکان و سالمندان است.
وی افزود : ارائه خدمات در دوشیفت صبح و شب است که تا کنون در این مرکز بهداشتی ویزیت 30 درصد وبا راه اندازی این مرکز 10 درصد ویزیت با ارائه هر نوع دفترچه بیمه دریافت می شود.
دکتر احمد جمالی زاده اظهار داشت : مشاوره تغذیه ای، مشاوره روانشناسی و ویزیت افراد روستایی نیز در این مرکز انجام می شود .
وی با بیان اینکه ده نفر نیروی جدید در این مرکز خدمات درمانی ارائه می دهند گفت : قرار است خدماتی دیگر نظیر تشکیل پرونده الکترونیکی برای بیماران، ارتقاء سطح 1، 2 و 3 است و بایستی به مردم خدمات مستمر درمانی ارائه شود تا با روحیه شاداب و سلامت کامل جسمانی و روحی به زندگی ادامه دهند و برای جامعه مفید باشند.

برچسب ها:
سلامت شهری، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ساکنین 15 خرداد

    با سلام از مسولین محترم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان کمال تشکر را داریم بخاطر توجه و عنایت ویژه ای که به این مرکز شده چه از لحاظ ساختمان جدید با امکانات عالی چه از نظر خدمات بهداشتی و درمانی که با ویزیت بسیار کم ارائه می شود.خدا قوت