معدن شن و ماسه نوق رفسنجان بهره برداری شد

  • شناسه خبر: 9408
معدن شن و ماسه نوق رفسنجان بهره برداری شد

معدن شن و ماسه با اعتبار 7 و نیم میلیارد ریال با 8 نفر اشتغالزایی به بهره برداری رسید.

معدن شن و ماسه با اعتبار 7 و نیم میلیارد ریال با 8 نفر اشتغالزایی به بهره برداری رسید.

IMG_8051
به گزارش خبرنگار روراستی فرماندار ویژه رفسنجان در آیین افتتاحیه این طرح گفت : پروژه هایی که به بهره برداری می رسد هم نیاز مردم را برطرف می سازد و هم امر اشتغالزایی را دارا هستند.
حمید ملانوری افزود : توسعه فرایندی است که کوششهای مردم و دولت را برای بهبود اوضاع اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر منطقه متحد کرده و مردم این مناطق را در زندگی یک ملت ترکیب نموده و آنها را به طور کامل برای مشارکت در پیشرفت ملی توانا می سازد.
وی تصریح کرد : در جای جای ایران اسلامی نهتنها در ایام خاص سال بلکه به طور دائم در طول سال پروژه ها و طرح هایی در حال بهره برداری و خدمت به مردم است که این امر روح امام راحل و شهداء را شاد می کند.
ملانوری خاطرنشان کرد : بیش از ساخت و ساز احتیاج به اشتغال زایی داریم.
حسن دهقان زاده مجری این طرح در آیین افتتاحیه این طرح گفت : شتاب زلزله ای منطقه نوق 30 درصد است و به همین دلیل استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد در احداث ساختمانهای تجاری، صنعتی، مسکونی و اداری و … ضروری است.
وی با اشاره به تولید شن و ماسه به ظرفیت 120 تن در ساعت در این معدن تصریح کرد : نتیجه بررسی های فراوان و کارشناسی شده، در این مکان به کیفیت خوب و بالای دانه های شنی رسیدیم و تصمیم گرفتیم این معدن در این منطقه مورد بهره برداری قرار گیرد تا بخشی از مصالح استاندارد تولید شود و مقاوم سازی در ساخت و ساز این منطقه به کار رود.

IMG_8131
وی همچنین در کلنگ زنی طرح بتن آماده در نزدیکی این معدن گفت : طرح بتن آماده نیز کاربردی در صنعت ساخت و ساز دارد و اجرای این طرح نیز اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در بر خواهد داشت و برای 9 نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

IMG_8060

برچسب ها:
معدن، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :