در رسیدگی به پرونده های فساد، آقا زاده و غیر آقا زاده نباید باشد

  • شناسه خبر: 9530
در رسیدگی به پرونده های فساد، آقا زاده و غیر آقا زاده نباید باشد

مدیر گروه حقوق مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: رسیدگی به فساد ها خواسته مردم است واز دستگاه قضایی قدردانی می کنیم که کار مبارزه با فساد را با رسیدگی به پرونده بزرگان شروع کرده است

مدیر گروه حقوق مؤسسه امام خمینی(ره)  گفت: رسیدگی به فساد ها خواسته مردم است واز دستگاه قضایی قدردانی می کنیم که کار مبارزه با فساد را با رسیدگی به پرونده بزرگان شروع کرده است

IMG_8906

به گزارش “روراستی” ،حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی سخنران مراسم راهپیمایی 22بهمن رفسنجان اظهار داشت: رفسنجان پایگاه انقلاب بود و مردم امروز نیز خود را مانند همیشه انقلابی نشان دادند.

وی بیان داشت: پیام راهپیمایی مردم در 22بهمن این است که دشمن بفهمد ما خسته نشده‌ایم واین راه ،راه علی،فاطمه وحسین (ع)است.

مدیر گروه حقوق مؤسسه امام خمینی(ره) افزود: ملت ما در برابر ظلم ابرقدرت‌ها ودنیای استکبار ایستادگی کرد کسانی که مبارزه  واستقامت کردند پیروزی نصیبشان می‌شود.

ایشان تصریح کرد: 36سال از انقلاب اسلامی گذشت ودشمن با تمام قوا با ما جنگید و نتوانست پیروز شود و امروز دست دشمن به سوی ما دراز است.

IMG_8990

حسینی ادامه داد: سرنوشت ما در لندن و وانشنگتن نباید رقم بخورد بلکه در ایران باید رقم بخورد باید به ملت اتکا شود اگر به سمت دیگران بروید در دنیا وآخرت مسئول هستید.

وی با اشاره به اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام اظهار داشت: شعار ما “هیهات من الذله”است در مسائل هسته‌ای وغیر هسته‌ای با دشمنان پیامبر قدم نزنید.

حسینی گفت: مردم ایران این همه عزت وعظمت آفریدند امروز آن‌ها هستند که کلمه “باید” را باید بگویند ودولت باید جوابگو باشد، دولت طبق قول و وعده‌ای که داده باید به وضعیت مردم رسیدگی کند.

IMG_8947

وی با بیان اینکه دشمن می گوید«همه گزینه‌ها روی میز است»افزود:  باید بگوییم هیچ گزینه ای در زیر وروی میز وجود ندارد اگر بین شرف وشکم تعارض پیش آید ما ملت بنی اسراییل نیستیم ملت ما علوی وحسینی است واقتصادمان از همین راه تامین می‌شود.

استاد حقوق بین الملل خاطر نشان کرد: بعضی خواب می‌بینند پیشرفت ما از طریق سانفرانسیسکو است اما امام فرمودند«کسانی که خواب آمریکا را می بینند خداوند بیدارشان کند».

مدیر گروه حقوق موسسه امام خمینی (ره)با اشاره به فتنه افزود: باید مراقب طلحه وزبیرها باشیم  کسانی که ریزش کردند بدانند مردم ما پای انقلاب و ولایت فقیه ایستاده‌اند و ریزش نخواهند کرد.

حسینی بیان کرد: مردم ما خواستار رسیدگی به فسادها هستند واز دستگاه قضایی قدردانی می‌کنیم که رسیدگی به پرونده‌های فساد را از سران وبزرگان شروع کرده و در این راستا آقا زاده وغیر آقازاده نباید باشد.

IMG_8909

کارشناس حقوق بین الملل در ادامه با تاکید بر اینکه باید به امر رهبرمان که فرمودند«مراقب باشیم انقلابمان را منحرف نکنند» تصریح کرد: مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل حرف مردم است و حتی اگر مسائل هسته‌ای هم حل شود آمریکا شیطان بزرگ است.

وی با بیان اینکه در زمینه مسائل هسته ای برخی آقایان فشار جدی می‌آورند گفت: در این مورد همان که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند.

در پایان ایشان متذکر شد: دستیابی به دانش هسته ای طبق قانونی که در سال 1968تصویب شد حق مسلم ما است وما در تمام مسائل از دولت،مجلس و قوه قضاییه پشتیبانی می کنیم و آن ها هم باید در خط ولایت ورهبری باشند.

IMG_8984

برچسب ها:
روراستی،رفسنجان،سید ابراهیم حسینی،22بهمن
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :