دو تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان امضا شد

  • شناسه خبر: 9806
دو تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان امضا شد

دو تفاهم نامه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حضور استاندار کرمان در این شهرستان امضا شد.

دو تفاهم نامه سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با حضور استاندار کرمان در این شهرستان امضا شد.
به گزارش خبرنگار روراستی  این دو تفاهم نامه روز جمعه در نشست ستاد مثلث توسعه شهرستان رفسنجان بین امام جمعه، فرماندار و سرمایه گذاران بخش خصوصی به امضا رسید.

تفاهم نامه ساخت نیروگاه برق 50 مگاواتی در این نشست مطرح و عنوان شد که این طرح با سرمایه گذاری 800 میلیارد ریال اجرا می شود.

dsc009802

تفاهم نامه احداث کارخانه تولید فروکروم با سرمایه گذاری 350 میلیون یورو نیز بین طرفین امضا شد.
استاندار کرمان در این نشست گفت : استاندار کرمان گفت : در بسیاری از شهرهای کشورمان سرمایه گذاران خارجی به ایجاد کارخانجات و طرح هایی پرداختند و این روند ادامه دارد به این دلیل که ایران کشوری است دارای امنیت، بزرگ و آمادگی سرمایه گذاری های خارجی را دارد.
علیرضا رزم حسینی در جلسه ستاد مثلث توسعه شهرستان رفسنجان افزود : سرمایه گذاری فرد چینی در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان برای احداث کارخانه تولید فروکروم و فرومنگنز با 85 درصد سرمایه خارجی نمونه اعتماد خارجی ها به خاطر وجود نعمت امنیت است.
وی تصریح کرد : چالش های سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در دولت تدبیر و امید در حال رفع شدن است و این امر دغدغه مقام معظم رهبری نیز هست و کشوری که 12 سال تحت تحریمها قرار گرفته بود مدتی طول می کشد تا حالت بهبودی برگردد و مردم ایران هم صبور هستند و هم در همه عرصه های انقلابی شرکت دارند.
استاندار کرمان افزود : با کنترل نقدینگی در اقتصاد ایران، تورم کاهنده ای را از 40 درصد به زیر 20 درصد شاهدیم و همچنانکه شاهد هستیم بانک جهانی رشد اقتصادی در سال 93 2.2 را نشان می دهد و نشان از امیدواری در اقتصاد است و انشاءا… این رشد در سال آینده افزایش یابد.
وی ادامه داد : سعی کردیم در استان کرمان توسعه اقتصادی را در دولت تدبیر و امید سرعت ببخشیم و ظرفیتهایی را برای توسعه خلق کنیم و می توان به سرمایه گذاری 75 هزار میلیارد تومان موافقت نامه سرمایه گذاری در این دولت اشاره کرد که در زمینه های مختلف کشاورزی، صنعت و … امضا شده و در حال اجراست و برخی به مرحله بهره برداری رسیده اند.
رزم حسینی گفت : طرح های جدیدی که به ستاد مثلث توسعه در هر شهرستان معرفی می شوند پشتیبان ستاد توسعه هستند و فضای کسب و کار در استان با اطلاعات کارشانسی شده در حال روتق و پیشرفت است.
وی اظهار داشت : از 264 موافقت نامه در استان کرمان 134 مورد بازدید و گزارش عملکرد را دیده ایم بدنبال خدمت رسانی هستیم و چنانچه موردی از طرح های سرمایه گذاری به مشکلی مواجه شود به عنوان تسهیل کننده امر انها را حمایت می کنیم.
وی خاطرنشان کرد : استان کرمان ده درصد از تولیدات خودرو در کل کشور را از اهداف خود قرار داده است.

برچسب ها:
تفاهم نامه،رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :