بودجه استانی تا پایان سال به 500 میلیارد تومان افزایش میابد

  • شناسه خبر: 9817
بودجه استانی تا پایان سال به 500 میلیارد تومان افزایش میابد

استاندار کرمان گفت : بودجه استان کرمان در سال جاری 395 میلیارد تومان بود که تا پایان سال به 500 میلیارد تومان خواهد رسید، بخشی از این بودجه صرف پروژه های نیمه تمام که 3 هزار و 872 مورد در استان است می شود.

استاندار کرمان گفت : بودجه استان کرمان در سال جاری 395 میلیارد تومان بود که تا پایان سال به 500 میلیارد تومان خواهد رسید، بخشی از این بودجه صرف پروژه های نیمه تمام که 3 هزار و 872 مورد در استان است می شود.
به گزارش خبرنگار روراستی علیرضا رزم حسینی در جمع مردم شهر کشکوئیه رفسنجان در حسینیه این شهر افزود : 16 درصد از پروژه های نیمه تمام استان را کاهش دادیم و تکمیل شده اند.
وی تصریح کرد : سال گذشته 220 میلیارد تومان اعتبار استانی جذب شد.

dsc009716
رزم حسینی ادامه داد : دولت تدبیر و امید تصمیم دارد کارهای اساسی به نفع ملت ایران به انجام برساند و اولین قدم این دولت در حوزه درمان و سلامت بود که می توان از مزایای اجرای این طرح بازسازی و احیای بیمارستانهای دولتیدر سراسر کشور، کاهش هزینه های درمان، تحت پوشش بیمه قرار دادن افراد فاقد بیمه را نام برد.
وی با اشاره به اینکه در استان کرمان 200 هزار نفر تحت پوشش بیمه درمان قرار گرفتند اظهار کرد : سالانه 10 هزار میلیارد تومان از منابع دولتی صرف اجرای این طرح می شود تا مردم و بیماران دردی جز درد بیماری نداشته باشند.
رزم حسینی خاطرنشان کرد : با اجرای این طرح 20 درصد بیماران به بیمارستانها افزایش یافته است در حوزه سلامت سالهای گذشته در استان کرمان عقب افتادگی هایی در بیمارستانها وجود داشت که با بهره برداری از بیمارستان پیامبر اعظم(ص) 300 تخته ای کاری شاخص در این حوزه اتفاق افتاده است و امیدواریم در بخش افزایش تخت های بیمارستانی اقدام جدی شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش به حوزه آب اشاره کرد و گفت : قبل از انقلاب 15 هزار هکتار از اراضی رفسنجان به زیرکشت پسته رفت در حالی که این اراضی هم اکنون به 100 هزار هکتار افزایش یافته است و این امر استفاده بیشتر از منابع و آبهای زیر زمینی را نشان می دهد که نتیجه شوری و کمبود آب را به ما داده است.
استاندار کرمان تصریح کرد : برای ایجاد آبادانی منطقه همه باید دست در دست هم بدهند و اکنون که در بحران شدید کمبود آب هستیم کشاورزان تصمیم بر استفاده بهینه از آبهای موجود را داشته باشند، و محصولاتی را ( مانند زعفران) به مرحله تولید برسانند که آب کمی را می طلبد.
وی افزود : در دولت تدبیر و امید طرح های آب به میزان 100 میلیارد دلار در سطح کشور در حال اجرا هستند و اگر بتوانیم اعتماد مردم را جلب نماییم مردم نیز با همدلی در بخش خودیاری وآبادانی و توسعه پیش قدم می شوند پس بنابراین

برچسب ها:
بودجه، استانی، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :