کشکوئیه مشکلات فراوانی دارد

  • شناسه خبر: 9821
کشکوئیه مشکلات فراوانی دارد

حجت‌الاسلام محمد محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه در دیدار با استاندار کرمان، به مشکلات این بخش اشاره کرد و درخواست رسیدگی به این مسائل شد.

حجت‌الاسلام محمد محرابی زاده امام جمعه کشکوئیه در دیدار با استاندار کرمان، به مشکلات این بخش اشاره کرد و درخواست رسیدگی به این مسائل شد.
به گزارش روراستی وی با اشاره به اینکه مسیر کشکوییه به شریف‌آباد از جاده‌های پر‌خطر و مرگبار این بخش است تصریح کرد: بخش کشکوییه به دلیل خشکسالی دچار گرفتاری‌های زیادی شده و عمده درختان پسته امروز در کوره‌های زغال‌سوزی تبدیل به زغال ‌شده و به سراسر کشور ارسال می‌شود.
محرابی ادامه داد: برای جلوگیری از مهاجرت مردم بخش نیازمند ایجاد کارگاه‌های صنعتی هستیم، دهستان راویز از توابع بخش کشکوییه با وجود 15 روستا تنها یک هزار و 400 نفر جمعیت دارد‌ و در مدرسه این دهستان تنها هشت دانش‌آموز تحصیل می‌کنند.
محرابی با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل این بخش فرسوده شده است افزود : پاسگاه کشکوییه نیازمند ارتقا به کلانتری است و فضاهای ورزشی بخش جوابگوی جوانان نیست و ایجاد اورژانس در درمانگاه ‌و داشتن آمبولانس مجهز کمک بزرگی در بخش بهداشتی درمانی می‌کند.
وی عنوان کرد: حفاری‌های شرکت گاز 2 میلیارد تومان خسارت وارد کرده و شرکت گاز هیچ‌گونه خسارتی پرداخت نکرده و همچنین دو مدرسه نیمه‌ساز در این بخش نیازمند کمک دولت برای تکمیل هستند.
وی با بیان اینکه یک میلیارد و 200 میلیون تومان از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برای ساخت مصلی شهر کشکوییه تخصیص داده شده است، افزود: با 150 میلیون تومان دیگر این مصلی ساخته می‌شود.
محرابی تاکید کرد‌: به دلیل عدم وجود کشتارگاه دام در کشکوییه هر یک از مغازه‌داران دام خود را درب مغازه ذبح می‌کنند، بنابراین کشتارگاه از نیازهای اصلی این منطقه است که نسبت به ایجاد آن باید همت شود.

برچسب ها:
کشکوئیه، رفسنجان، روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :