جلسات قرآنی که در خفا در مسجد کرامت در چهارراه شهدا برگزار می شد+ عکس

  • شناسه خبر: 9854
جلسات قرآنی که در خفا در مسجد کرامت در چهارراه شهدا برگزار می شد+ عکس

استاد سعید طوسی قاری ممتاز بین الملی کشورمان در گفتگو ی اختصاصی با خبرنگار روراستی گفت:

استاد سعید طوسی قاری ممتاز بین الملی کشورمان در گفتگو ی اختصاصی با خبرنگار روراستی گفت:خاطرات بنده با مقام معظم رهبری به 40 سال پیش در مشهد و جلسات قرآنی که در خفا در مسجد کرامت در چهارراه شهدا برگزار می شد بر می گردد .

وی افزود: حضرت آقا جلسه را اداره می کردند و رسالت اصلی ایشان تفسیر قرآن در کنار مسائل سیاسی روز بود که نیاز جامعه آن روز هم محسوب می شد . حضرت آقا اشراف کاملی به بحث قرائت قرآن داشتند و فرزندان ایشان نیز قرآن می خواندند و در جلسات حاضر بودند. بنده در آن جا بارها و بارها خواندم که مورد تشویق ایشان نیز قرار گرفتم.

طوسی بیان کرد: بعد از انتصاب ایشان به رهبری نیز جلسات قرآن دایما برگزار می شود و هم اهتمام جدی به حضور در جلسات و رونق بخشیدن به محافل قرآنی داشته و دارند؛ برکات زیادی خدای متعال به ایشان عطا فرموده اند که می توان به حافظه بسیار خوب و مثال زدنی حضرت آقا اشاره کرد که از برکت قرآن کریم است ان شا الله سایه ایشان مستدام باشد .

در پایان افزود: توصیه حقیر به جوانان این است که قرآن زیاد بخوانند و به معانی آن دقت کافی و توجه و تدبر داشته باشیم، که مجموعه این ها عمل به قرآن کریم است.

 IMG_0112 IMG_0119

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :