رفع کمبود آب و برق با صرفه جویی ده درصدی محقق می شود

  • شناسه خبر: 13101
رفع کمبود آب و برق با صرفه جویی ده درصدی محقق می شود

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق افزود: اگر 10 درصد صرفه‌جویی شود با کمی و قطعی آب و برق مواجه نخواهیم شد و اصناف و اتحادیه‌ها باید به‌روز باشند و در بازار مصرف ثبات ایجاد کنند.

 

امام جمعه رفسنجان با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب و برق افزود: اگر 10 درصد صرفه‌جویی شود با کمی و قطعی آب و برق مواجه نخواهیم شد و اصناف و اتحادیه‌ها باید به‌روز باشند و در بازار مصرف ثبات ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار روراستی حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تاکید بر رعایت تقوا اظهار داشت: حفظ حرمت روزه‌داری بر همگان واجب است و باید از گناهان در این ماه مبارک پرهیز کامل داشته باشیم.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: در نظام اسلامی رای را مردم به رئیس جمهور می‌دهند اما تنفیذ حکم ریاست جمهوری به وسیله ولایت است و مشروعیت آن به تنفیذ ولایت است.

وی عنوان کرد: پاداش کارگزاران صالح و عادل نزد خداوند محفوظ است، پیامبر اعظم (ص) فرمودند «کارگزار و حاکم عادل و متواضع سایه خدا و نسیم قدرت خدا در روزی زمین است اگر خیرخواه خود و مردم باشد، خدا روزی که سایه‌ای به غیر از سایه او نیست او را به عنوان میهمان بر خود محشور می‌کند».

امام جمعه رفسنجان تاکید کرد: نباید از موقعیت مسئولیت سوء‌استفاده شود، چراکه ستم و خیانت به مردم است.

رمضانی‌پور عنوان کرد: آمار طلاق توافقی در رفسنجان بالا است و استفاده از مشاوره‌های مذهبی و روحانیان بسیاری از مشکلات را رفع می‌کند.

این مسئول عنوان کرد: خمس از جمله مواردی است که قصد قربت و نیت می‌خواهد و اگر با اکراه باشد، پذیرفته نمی‌شود.

رمضانی‌پور تصریح کرد: امام زمان (عج) فرمودند «اموالی که به ما رساندید به غیر از آن مقدار که پاک و طاهر است مورد قبول ما نخواهد بود».

خطیب جمعه رفسنجان بیان داشت: ماه رمضان ماه بندگی و شب زنده‌داری را گرامی‌ می‌داریم و باید تلاش کنیم جزء روزه‌داران واقعی قرار گیریم و حفظ حرمت این ماه بر همه واجب است.

رمضانی‌پور بیان کرد: استفاده از ماه رمضان برای خودسازی و رسیدن به کمال باید مد نظر قرار گیرد و در شهر و روستا تمام مساجد از وجود روحانیت بهره‌مند هستند که از این فرصت باید استفاده شود.

خطیب جمعه رفسنجان افزود: موسسات خیریه خوبی در شهرستان رفسنجان ایجاد شده که یکی از آنها خیریه خیرین گمنام است که به عنوان نماینده برتر استان به کشور معرفی شد.

رمضانی‌پور با اشاره به تشییع شهدا و غواصان زنده به گور شده دوران دفاع مقدس در عملیات کربلای 4 افزود: این تشییع بار دیگر عزت، استقلال و قدرت مردم و نظام اسلامی را به نمایش گذاشت ما به شهدا نیازمندیم و شهدا هر جا باشند، مقرب درگاه خدا هستند.

برچسب ها:
نماز جمعه، روراستی، رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :