بیش از ۷۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی در رفسنجان رفع تصرف شد

  • شناسه خبر: 17394
بیش از ۷۵ هزار متر مربع از اراضی دولتی در رفسنجان رفع تصرف شد

    سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان از آزادسازی اراضی دولتی در این شهرستان به میزان ۷۵ هزار و ۴۸۷ متر مربع طی یک هفته گذشته از دست متصرفان خبر داد. به گزارش روراستی علی عباسی پور افزود: درتاریخ ۷ آبان در اجرای دستور دادستان شهرستان و با حضور مامورین نیروی انتظامی نسبت به رفع […]

 

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان از آزادسازی اراضی دولتی در این شهرستان به میزان ۷۵ هزار و ۴۸۷ متر مربع طی یک هفته گذشته از دست متصرفان خبر داد.

به گزارش روراستی علی عباسی پور افزود: درتاریخ ۷ آبان در اجرای دستور دادستان شهرستان و با حضور مامورین نیروی انتظامی نسبت به رفع تصرف از ۷۲هزار و ۱۹۱ مترمربع از اراضی دولتی فرخ آباد بخش ۹ کرمان واقع درشهر رفسنجان اقدام گردید.

وی تصریح کرد: همچنین در تاریخ  ۹ آبان در اجرای دستور دادستان شهرستان و با حضور مامورین نیروی انتظامی نسبت به رفع تصرف از ۳ هزار و ۲۹۶ مترمربع از اراضی دولتی پلاک ۱۹۲۲ اصلی  ناصریه بخش ۹ کرمان واقع درشهر رفسنجان اقدام گردید.

در ادامه سرپرست اداره راه وشهرسازی رفسنجان از همه شهروندان درخواست نمود به منظور حفاظت از اراضی دولتی و حفظ حقوق بیت المال در صورت مشاهده هرگونه اقدامی مبنی بر تصرف اراضی دولتی سریعا به شماره ۳۴۳۲۲۰۸۶ و ۳۴۳۲۷۲۰۶ تماس و مراتب را اعلام نمایید.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تصرف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :