پرونده اسید پاشی مادر ۷۰ ساله به دخترش در حال بررسی است

  • شناسه خبر: 17400
پرونده اسید پاشی مادر ۷۰ ساله به دخترش در حال بررسی است

دادستان رفسنجان خبر داد: پرونده اسید پاشی مادر ۷۰ ساله به دخترش در حال بررسی است

دادستان رفسنجان خبر داد: پرونده اسید پاشی مادر ۷۰ ساله به دخترش در حال بررسی است.

به گزارش ” روراستی ” دادستان رفسنجان در مورد پرونده اسید پاشی اخیر مادر ۷۰ ساله  به دخترش در جمع خبرنگاران افزود: در تاریخ ۶ آبان ماه جاری زنی با مراجعه به بیمارستان اعلام می کند که بر روی وی اسید پاشیده شده است.

وی ادامه داد: این زن عنوان می کند که مادرش این کار را انجام داده و پس از معالجه اولیه به بیمارستان شفای کرمان بخش سوانح و سوختگی اعزام می شود.
رییسی نژاد افزود:سه روز بعد یعنی ۹ آبان وکیل این قربانی اسید پاشی با مراجعه به دادسرا از متهمه که مادر مجروح بوده و ۷۰ سال هم سن دارد شکایت و خواستار جلب وی می شود.

این مقام قضایی عنوان کرد: ‌پرونده برای انجام تحقیقات به پلیس اطلاعات نیروی انتظامی ارجاع و در تاریخ ۱۰ آبان ماه مادر مجروح و شاکی خود را به دادسرا معرفی کرده و پرونده در شعبه دوم بازپرسی در حال رسیدگی است.

وی خاطر‌نشان کرد: متهمه در دفاع از خود اعلام می‌کند که هیچ‌گونه عمدی در پاشیدن اسید نداشته و قصد داشته لوله چاه منزل را باز کند که در همین حین با دخترش برخورد و اسید از دستش رها شده و  مقداری روی دست خودش و ‌مقداری روی بدن دخترش می‌ریزد.

دادستان رفسنجان گفت: با اظهارات طرفین به نظر می‌رسد این مادر ۷۰ ساله و دخترش اختلافاتی از قبل داشتند که فعلا پرونده‌ در مرحله تحقیقات و رسیدگی است و‌ نیاز به تحقیقات کاملتری پیرامون موضوع است.

وی متذکر شد: در چند سال اخیر پرونده‌ای راجع به اسید‌پاشی در رفسنجان نداشتیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پرونده، اسیدپاشی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :