آمریکا در هر خیانتی نقشی اساسی دارد

  • شناسه خبر: 17469
آمریکا در هر خیانتی نقشی اساسی دارد

امام جمعه رفسنجان در راهپیمایی روز یوم الله ۱۳ آبان بر حضور آمریکا در توطئه ها و خیانت ها و جنایات در تمامی دنیا تأکید کرد.

 

امام جمعه رفسنجان در راهپیمایی روز یوم الله ۱۳ آبان بر حضور آمریکا در توطئه ها و خیانت ها و جنایات در تمامی دنیا تأکید کرد.

امام جمعه رفسنجان گفت: شعار مرگ بر آمریکا به منزله مرگ بر کشور آمریکا نیست بلکه مرگ بر ساستهای این دولت و مرگ بر دولت مستکبری است که می خواهد سلطه را بر دنیا حاکم کند.

حجت الاسلام عباس رمضانی پور در جمع راهپیمایان در مسجد جامع رفسنجان تصریح کرد: امروز روزی است که اگر آمریکای جنایتکار بخواهد بر مومنین و انقلابیون سلطه کند و راه نفوذ را پیدا کند با بیداری مردم و بصیرت رهبری مقتدر، هرگز راهی برای نفوذ پیدا نخواهد کرد.

رمضانی پور خطاب به دانش آموزان و دانشجویان گفت: شما باید بدانید آنچه را که خداوند بر ملت ایران ارزانی می دارد به عنوان پیروزی است اما کفار و دشمنان با نقشه ها و توطئه های شوم و حمایت دولت های مزدور منطقه، حضور مستکبران در منطقه خاورمیانه را فراهم می کنند اما به فضل الهی پایدار نیستند و پیروز نخواهند شد.

وی اظهار کرد: برخی منافقان و ساده لوحان  خیال می کنند اگر با دشمن سازگار باشیم دشمن با ما دوست خواهد شد اما تجربه نشان داده است که هر مقدار انقلابیون و مجاهدان کوتاه آمده اند، آمریکایی ها و هم پیمانانش در غرب و اروپا و مزدوران مرتد منطقه ای سایه ستم و ظلم انها بر سر ملت ها گسترده است.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی شعار مرگ بر آمریکا یک منطق و عقلانی است و شعاری است که مرگ بر سیاست های غلط دولت امریکا است.

 

وی گفت: آمریکا در هر خیانت و توطئه ای در دنیا نقش اساسی دارد آنها باعث شدند در ۱۳ آبان سال ۵۷ دانش آموزان و دانشجویانی که در دانشگاه تهران پناه برده بودند را به خاک و خون کشاندند و به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: آمریکاییها جنایات وسیعی از جمله انجام کودتا بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مدت ۸ سال، ایجاد اتحاد بین دهها کشور در زمان جنگ بین ایران و عراق، تحمیل بیش از ۱۷ هزار شهید ترور بر ملت ایران، انفجار در حزب جمهوری اسلامی در سال ۶۰، انفجار دفتر نخست وزیری و هزاران جنایت دیگر را انجام داده است و هنوز هم دست از ستم بر نمی دارد.

امام جمعه رفسنجان اضافه کرد: مردم ایران گول شیطنت های این کشور مزدور را نمی خورند و در هر صحنه ای حاضر می شوند و از ارزشهای نظام مقدس جمهوری و آرمانهای امام راحل دفاع می کنند .

وی خاطر نشان کرد: ۷ اسفند ماه امسال روز انتخابات مجلس خبرگان و نمایندان مجلس شورای اسلامی است و مجلس باید قوی و مستقل باشد نه اینکه وابسته باشدو مجلسی قدرتمند است که مانند جبهه آهنین در برابر خواسته های نامشروع بایستد و در برابر ظالم و ستمگر ایستادگی کند.

قبل از سخنرانی امام جمعه رفسنجان راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه از محل میدان حضرت ابراهیم(ع) تا مسجد جامع توسط اقشار مختلف مردم رفسنجان انجام شد و مردم شعارهای (۱۳ آبان همیشه برپا است، یادآور نابودی امریکا است)، (مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا)، (وحدت ملت اقتدار ملی است، مرگ بر آمریکا شعار ملی است ) و … را سر دادند و پرچم آمریکا را به آتش کشیدند.

برچسب ها:
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :