فرمانده جدید یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفسنجان معرفی شد

  • شناسه خبر: 25097
فرمانده جدید یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفسنجان معرفی شد

طی مراسمی علی اکبر پرتوی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفسنجان معرفی شد.

طی مراسمی علی اکبر پرتوی به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی رفسنجان معرفی شد.

به گزارش”روراستی” به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان، طی مراسمی با حضور رئیس و کارکنان این اداره و جمعی از مأموران حفاظت، علی اکبر پرتوی طی حکمی از سوی فرماندهی یگان حفاظت استان به عنوان فرمانده یگان حفاظت از اراضی شهرستان رفسنجان معرفی گردید.

در این مراسم علی عباسی پور رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان اظهار داشت: پیشگیری از زمین خواری و جلوگیری از تصرف بیت المال از وظایف اصلی یگان حفاظت است که با حمایت دستگاه قضایی و همکاری نیروی انتظامی که همواره در بخش راه و مسکن در کنار اداره راه وشهرسازی هستند، به انجام وظیفه می پردازند و دست سودجویان و متصرفان به اراضی ملی را کوتاه و با آنان برخورد قاطع می شود.

وی تصریح کرد: تشکیل یگان در راستای ماده ۲۳۳ برنامه پنجم توسعه و دستور العمل های مربوط که مورد تایید مقام معظم رهبری است انجام شده است و با هماهنگی صورت گرفته آقای علی اکبرپرتوی ضمن شرکت در دوره های آموزشی نیروی انتظامی که مختص فرماندهی یگان حفاظت در تهران برگزار گردید صلاحیتهای لازم را کسب و بعنوان ضابط قضایی و فرمانده یگان اداره راه و شهرسازی رفسنجان معرفی گردید .

عباسی پور در پایان از عموم شهروندان محترم درخواست نمود به محض مشاهده هر گونه تصرف و تجاوز به اراضی ملی و دولتی سریعا مراتب را به شماره تلفنهای ۳۴۳۲۲۰۸۶ و ۳۴۳۲۰۰۱۷ به این یگان اطلاع دهند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فرمانده، یگان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :