۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات سال ۹۵ در رفسنجان

  • شناسه خبر: 25232
۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبارات سال ۹۵ در رفسنجان

فرماندار رفسنجان اعلام کرد: اعتبارات سال ۹۵ این شهرستان ۲۸ میلیارد و ۷۰۰میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته افزایش دارد.

به گزارش”روراستی” ملانوری صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان افزود: با توجه به مشکلاتی که در شهرستان داریم، ا اعتباراتی که برای شهرستان در نظر گرفته می‌شود، جواب‌گوی مشکلات  نیست.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد:  آب  بسیاری از روستاهای رفسنجان  با تانکر تأمین می‌شود و  از طرفی مدارس تخریبی زیادی در این شهرستان وجود دارد و در احداث مدارس به تناسب نیاز به ویژه در مرکز شهر که۱۲ مدرسه تخریبی داریم  دچار مشکل هستیم.

وی با بیان اینکه در حوزه راه‌ها نیز مشکلات زیادی داریم، بیان داشت: جاده رفسنجان – نوق و رفسنجان – زرند دچار مشکل و خطرساز هستند و نیاز به اعتبارات دارند.

فرماندار رفسنجان به مشکلات سایر بخش‌ها ازجمله ندامتگاه، جهادکشاورزی، ثبت‌ احوال و … اشاره کرد و  خاطر نشان کرد: : توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید صرفا به همین اعتباراتی باشد که در این کمیته توزیع می‌شود، بلکه تلاش کنند در سطح ملی و استانی و هرجا که امکانش هست، پیگیری شود و اعتبارات جذب کنند.

فرماندار رفسنجان تصریح کرد: سال گذشته با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی اعتبارات خوبی  در سطح ملی جذب شد و جا دارد از مدیرانی که اعتبارات را جذب کردند، تقدیر شود.

ملانوری  گفت: اعتبارات امسال ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است که نسبت به میزانی سال گذشته اعلام شد، حدود ۸ میلیارد تومان افزایش دارد و امیدواریم تخصیص پیدا کند.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ماده ۱۸۰ و مابقی اعتبارات استانی است.

ملانوری ابراز داشت: اعتبتارات بر اساس اولویت‌ها  و طبق مصوبه کمیته برنامه ریزی شهرستان  توزیع می‌شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اعتبارات، سال
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • شهروند رفسنجان

    جناب آقای فرماندار کاش برای یک بار هم که شده برای همه مردم و رسانه ها مشخص و شفاف شود که دقیقا این اعتبارات قرار است کجا خرج شود و میشود؟ توصیه می شود روراستی برای افزایش اعتماد مردم به مسئولین این پیشنهاد را بدهد. دانستن حق مردم است.