شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان صادرکننده نمونه استان کرمان

  • شناسه خبر: 26097
شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان صادرکننده نمونه استان کرمان

شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان صادرکننده نمونه استان کرمان و یکی از ظرفیت های اقتصادی شهرستان رفسنجان به شمار می رود.

شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان صادرکننده نمونه استان کرمان  و یکی از ظرفیت های اقتصادی شهرستان رفسنجان به شمار می رود.

به گزارش”روراستی” شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان در کلیومتر ۱۵ شهر رفسنجان واقع شده و یکی از ظرفیت‌های اقتصادی این شهرستان به  شمار می رود.
این شرکت از سال ۸۷ صادرکننده نمونه استان کرمان بوده و برای آشنایی بیشتر با این شرکت با مدیرعامل آن به گفت و گو نشستیم.
حامدعاشورزاده با بیان اینکه شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان سال ۸۵ تأسیس شد و یک سال بعد به بهره برداری رسید، افزود: در حال حاضر این شرکت با ۵۱ نفر پرسنل کار می کند.
وی ادامه داد: تولید این شرکت اکسید مولیبدن و فرومولیبدن است و سه سال است که دو محصول دیگر به نام پررنات آمونیوم و پررنات پتاسیم به محصولات این شرکت اضافه شده است.
مدیرعامل شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان تصریح کرد: مواد اولیه  از شرکت ملی صنایع مس ایران تأمین می شود و ظرفیت تولید هزارتن در سال را داریم که با توجه به مشکلاتی که در تهیه مواد اولیه و همچنین کمبودعرضه نسبت به تقاضا وجود دارد، شرکت در چهار سال اخیر با یک سوم ظرفیت خود تولید می کند.
وی خاطر نشان کرد: ۹۰ درصد محصول شرکت در سالهای گذشته صادر شده و از سال ۸۷ تاکنون به عنوان صادرکننده نمونه استان معرفی شده ایم.
وی ادامه داد: عمده بازارهای صادراتی ما هلند، کره جنوبی، ترکیه و هندوستان است و برای محصول رنیومی که فلزی گرانهباست و در ساخت پره های موتورجت هواپیما و صنایع پالایشی بنزین استفاده می شود نیز تاکنون دو مرحله به کشور هلند صادرات داشتیم.
عاشورزاده در ادامه با اشاره به اینکه برای اصلاح پروانه بهره برداری برای اضافه کردن محصولات رنیومی یک سال است اقدام کردیم و هنوز مجوزهای محیط زیست دریافت نشده است، افزود: تمام زمینه ها فراهم است و کدینگ دریافت شده و در این زمینه موضوع را در بازدیدی که آقای ملانوری فرماندار رفسنجان عصر ۱۶ شهریورماه جاری از شرکت داشت، درمیان گذاشتیم که امیدواریم نسبت به رفع این مشکل اقدام شود.
وی مشکل تأمین آب آشامیدنی و صنعتی را عنوان کرد و گفت: برای آب صنعتی که چندان زیاد هم نیاز نداریم با تانکر انتقال صورت می گیرد و برای آب شرب از آب های بسته بندی استفاده می کنیم که با توجه به نصب تصفیه خانه ها در شهر می توانیم آب سالمتری خریداری کنیم.
عاشورزاده در پایان با قدردانی از مسؤولان شهرستان از ادارات صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و گمرک رفسنجان و همچنین مسؤولان بانک ها به ویژه بانک صادرات قدردانی کرد و متذکر شد: تمام محصولات ما از طریق گمرک رفسنجان صادر می شود.

مدیرعامل شرکت فرومولیبدن کویر رفسنجان از حضور این شرکت در همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه یاد کرد و افزود: در نمایشگاه توانمندی های شهرستان که در این همایش در طول ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه در موزه دایر است، غرفه داریم و محصولات و تولیدات ما به نمایش گذاشته می شود.

۲۱۴۵

برچسب ها:
رفسنجانف روراستی، صادرکننده، نمونه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :