مدیرکل امور شهری استانداری کرمان عنوان کرد:

رتبه سوم شهرداری رفسنجان از نظر بودجه در سال ۹۹

  • شناسه خبر: 59198
رتبه سوم شهرداری رفسنجان از نظر بودجه در سال ۹۹

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: سال ۹۹ شهرداری رفسنجان بعد از کرمان و سیرجان رتبه سوم از نظر بودجه با ۳۱۰ میلیارد تومان را داشته است.

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان گفت: سال ۹۹ شهرداری رفسنجان بعد از کرمان و سیرجان رتبه سوم از نظر بودجه با ۳۱۰ میلیارد تومان را داشته است.

به گزارش روراستی، علی شهسواری پیش از ظهر امروز در حاشیه معارفه محمد مختاری به عنوان شهردار رفسنجان با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز پاسدار و جانباز اظهار کرد: خدمات سپاه در بیش از چهل سال از عمر انقلاب در سطح کشور  در همه ابعاد قابل تقدیر است و نمونه بارز پاسداران سردار سلیمانی است که هرجا که برویم افتخار همه است که نام ایشان را می‌برند و او را الگو قرار می‌دهند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری کرمان ادامه داد: عملکرد سردار سلیمانی آن‌قدر ارزشمند بود که تبدیل به مکتب شد، او همیشه تاکید داشت کار را برای خدا و بدون منت برای مردم انجام دهیم.

وی ادامه داد: در بحث بودجه در سطح استان کرمان در یک سال و نیم گذشته ۱۵ شهرداری و شهر جدید ایجاد شد و در مجموع ۸۴ شهرداری در استان داریم.

شهسواری عنوان کرد: سال  ۹۹ دو هزار و  ۸۵۰ میلیارد تومان مجموع بودجه شهرداری‌های استان کرمان بوده که  ۹۵۰ میلیارد تومان تا اسفند از محل اعتبارات ملی، استانی و ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها واریز شده است.

وی با اشاره به اینکه اعتماد مردم موجب تحقق بودجه و مشارکت آنها می‌شود، افزود: مشارکت صرفا پرداخت پول و عوارض و… نیست، همین که مراقبت می‌کنند کسی زباله نریزد یا درختی نشکند نشان اعتماد مردم در بحت شهرداری است.

شهسواری با بیان اینکه شهرداری جای مسائل سیاسی نیست و متعلق به همه مردم است، تصریح کرد: در شهرداری به روزمرگی نخورید. شهرداری ساعت کار ندارد یک مجموعه شهرداری ۴۹۰ وظیفه در یک روز دارد که باید انجام دهد و با استفاده از ظرفیت های شهرستان باید کارهای شهرداری را ارتقاء داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:  رفسنجان بعد از مرکز استان و سیرجان سومین شهرستان با ۳۱۰ میلیارد تومان از نظر بودجه شهرداری در سال ۹۹ بوده و با توجه به اینکه سال جدید بودجه ۵۰۰ میلیارد تومان بسته شده با شهرستان دوم استان برابری می‌کند.

مجید فصیحی‌هرندی فرماندار رفسنجان هم یبا تأکید بر اینکه افراد مسئول باید تقوای الهی را سرلوحه کار داشته باشند و فضاهای خدمت به مردم را گشاده‌تر کنیم و صرفا به فکر خودمان و ایده‌ها و نظرهای خودمان نباشیم چون جامعه با یک نظر هیچگاه اداره نخواهد شد، اظهار داشت: باید به یکدیگر کمک کنیم تا بتوانیم کشور را به‌خوبی اداره کنیم هیچ کس از کشورهای دیگر برای ما کار دلسوزانه‌ای انجام نمی‌دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
بودجه رفسنجان شهردار رفسنجان محمد مختاری معارفه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :