یادداشت؛

زیرساخت های فوتبال رفسنجان در حد تیم مس نیست/زمان بیداری مسئولان رسیده

  • شناسه خبر: 63857
زیرساخت های فوتبال رفسنجان در حد تیم مس نیست/زمان بیداری مسئولان رسیده

اکنون که پس از پایان نیم فصل اول، تیم مس رفسنجان در رتبه پنجم جدول قرار گرفت، مسئولان باشگاه و شرکت ملی صنایع مس ایران باید برای نیم فصل دوم شرایط و امکانات تیم را ارتقاء دهند تا تیمی که از نظر کیفی در لیگ برتر جزو برترین هاست، بتواند از نظر امکانات و زیرساخت ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

اکنون که پس از پایان نیم فصل اول، تیم مس رفسنجان در رتبه پنجم جدول قرار گرفت، مسئولان باشگاه و شرکت ملی صنایع مس ایران باید برای نیم فصل دوم شرایط و امکانات تیم را ارتقاء دهند تا تیمی که از نظر کیفی در لیگ برتر جزو برترین هاست، بتواند از نظر امکانات و زیرساخت ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش روراستی، نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال به پایان رسید و مس توانست شگفتی سازی خود را در دومین سال حضورش در لیگ برتر حفظ کند.

شگفتی که برای خیلی از افراد بر نمی تابد و حتی حاضر نیستند بپذیرند که مس رفسنجان یک روز برای رفتن به لیگ برتر دست و پا می زد و عواملی دست به دست هم می داد که این تیم به لیگ نرسد و اکنون که با حضور مدیرعاملی دلسوز و اهل فن با آوردن مربی که کار خود را بلد است و جدای از حواشی که برای او می سازند تنها به فکر تیم و نتیجه است، بازهم برای مس حاشیه سازی می کنند اما غافل از اینکه این حاشیه ها به نفع فوتبال شهرمان نیست و حاشیه سازها خود نمی دانند در پی چه هستند.

مس رفسنجان در اولین سال حضور خود به گفته مدیرعامل و سرمربی فقط برای ماندگاری در لیگ فکر می کرد اما امروز هدفی فراتر از آن دارد و برای باشگاه های آسیا ریل گذاری کرده و برای رسیدن به این هدف بزرگ که دور از دست هم نیست، تلاش می کند و در این مسیر نیازمند آرامش و دوری از حواشی است، که این آرامش با کمک همه اعم از مسئولان، مردم، رسانه ها و … البته فراهم کردن زیرساخت ها به دست می آید.

مسی ها، نخستین سال حضور خود در لیگ را به عنوان تیم شگفتی ساز در رده هشتم جدول، لیگ را به پایان رساندند و پس از سال ها انتظار، مردم رفسنجان به خود بالیدند و به فرزندان این دیار و تیم شهر فاتحان اروند.

روزهای مسابقه دل بچه ها به شهدا گره می خورد و برای موفقیت هایشان استمداد می گرفتند و هر بار با تلاش در سایه نگاه شهدا، زمین را با خوبی و خوشی ترک می کردند و اگر باختی هم داشتند خود را نمی باختند و در بازی بعد آن را جبران می کردند.

تیم مس لایق بهترین امکانات است که بتواند همچنان دل فوتبال دوستان شهرمان را به دست بیاورد و اکنون که پس از پایان نیم فصل اول، تیم در رتبه پنجم جدول است، مسئولان باشگاه و شرکت ملی صنایع مس باید برای نیم فصل دوم شرایط و امکانات تیم را ارتقاء دهند تا تیمی که از نظر کیفی در لیگ برتر جزو برترین هاست، بتواند از نظر امکانات و زیرساخت ها هم حرفی برای گفتن داشته باشد و اگر وضعیت شهرستان به گونه ای بود که مجبور به تغییر زمین شدند، به اجبار به شهر دیگر نروند و با توجه به مجتمع عظیم مس و شرکت ملی صنایع مس ایران که باید چتر حمایتی اش را بیش از اینها بر سر منطقه و ورزش شهرستان بگستراند، بتواند در یک ورزشگاه استاندارد در شهر خودمان بازی کند.

در مسابقه ای که مس مجبور شد به دلیل شرایط جوی در شهر سرچشمه و آماده نبودن ورزشگاه شهدای مس در رفسنجان بازی اش را به عنوان میزبان در سیرجان برگزار کند، امکانات و زیرساخت های ورزشی سیرجان با رفسنجان قابل قیاس نبود که نشان می دهد با آنچه که باید داشته باشیم فاصله زمین تا آسمان است.

وقت آن رسیده که مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به جای حاشیه سازی در خصوص خرید تیم های تبریزی یا صرف هزینه های هنگفت در نقاط دیگر کشور در حوزه راه ها، آموزش و سایر زیرساخت ها و… کمی هم به فکر تیم شهر فاتحان اروند باشد، تیمی که در لیگ برتر توپ می زند و تزریق قطره چکانی زیرساخت ها برای چنین تیمی تأسف بار است.

مسئولان شهرستان اعم از فرماندار و نماینده مجلس هم در نیم فصل دوم باید بیش از گذشته نسبت به احقاق حقوق مردم رفسنجان نسبت به زیرساخت های ورزشی به ویژه برای فوتبال شهرمان تلاش کنند چراکه آلایندگی مس برای رفسنجانی هاست و بیماری های ناشی از این آلایندگی ها گریبان مردم این شهر را گرفته و دور از انصاف است که اینگونه وضعیتی در مسائل اجتماعی، زیرساخت ها، اوضاع اقتصادی مردم و ….داشته باشد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
باشگاه صنعت مس رفسنجان شهر فاتحان اروند مجید زیندینی محمد ربیعی مس رفسنجان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :