جاده نوق رفسنجان به طور کامل روکش می شود

  • شناسه خبر: 74545
جاده نوق رفسنجان به طور کامل روکش می شود

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان گفت: محور نوق پس از انجام تعهدات پیمانکاران، به طور کامل روکش می شود.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای رفسنجان گفت: محور نوق پس از انجام تعهدات پیمانکاران، به طور کامل روکش می شود.

به گزارش روراستی، لاین قدیمی جاده نوق از سمت چاه جعفر یک لایه آسفالت ریخته شده که موج دار بوده و خط کشی های این بخش را نیز از بین برده است و مشکلاتی برای رهگذران ایجاد شده است.

در این خصوص مهندس طالقانی رئیس راهداری شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این آسفالت حفاظتی بوده که یک لایه در حد یک سانتیمتر است و خرابی ها را به تعویق می اندازد.

وی با اشاره به موج داربودن آسفالت گفت: چون شروع کار بوده دانه بندی آن مشکل داشت که فعلا کار تعطیل و بعد از انجام آزمایش ها مجدد آسفالت برقرار می شود‌ و برای خط کشی جاده نیز در حال آماده سازی هستیم.

طالقانی افزود: از جوادیه تا پل راه آهن کار اصلاح در حال انجام است که با محور یادشده با هم خط کشی می شوند.

وی توضیح داد: در محور نوق ۲ پیمانکار داریم که اگر به تعهداتشان عمل کنند کل جاده را روکش خواهیم کرد و فرق نمی کند از کدام سمت شروع شود این قسمت چون جلوی کارگاه پیمانکار بوده کار را از همین قسمت شروع کردیم.

وی یادآور شد: از روا مهران تا بهرمان ۷ کیلومتر و از جوادیه به سمت انار ۹ کیلومتر اصلاح انجام و ۳ کیلومتر باقی مانده است.

وی در خصوص پل ابتدای جاده سرچشمه روبه روی کشت و صنعت نیز گفت: پل تعریض و کار آن تمام شده است و ۱۰ روزی هست جاده بازگشایی شده و مشکلی ندارد.

وی به یک لاین روبه روی فرودگاه اشاره کرد و بیان داشت: قراردادی سال ۹۷ منعقد شده بود که با این کار پیچ خطرناک زیر پل را حذف کنیم که لایه خاکی آن انجام و لایه آسفالت پیمانکار به تعهداتش عمل نکرد که پیگیر هستیم تعیین تکلیف شود.

برچسب ها:
جاده نوق رفسنجان روکش آسفالت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :