لزوم تعامل سازنده مدیران استانی با رسانهها و پرهیز از “رسانهگریزی” معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان با اشاره به اهمیت همبستگی اجتماعی و نقش روابط عمومیها در امیدآفرینی، بر حضور فعال دستگاههای اجرایی در نمایشگاه هفته دولت تأکید کرد.
فصل مشترک اقتصادی بین مناطق ویژه اقتصادی «رفسنجان» و بم ایجاد می شود مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان از تعامل با منطقه ویژه اقتصادی بم در حوزه سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت های شرق استان کرمان برای افزایش سرمایه گذاری در منطقه ویژه رفسنجان خبر داد.