دبیر سیاسی اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل: بحث بازگشت اساتید و دانشجویان آقای رئیس جمهور هم یک جمله ای گفتند در یک جلسه ای مبنی بر اینکه دانشجو نمی تواند آدم بدی باشد و از این نوع صحبت ها بنده این را میخوام خدمت شما عرض کنم که هیچ کسی مصونیت ندارد که بگوییم دانشجوها به صرف اینکه دانشجو باشد مصونیت پیدا کرد و دیگر نمیتواند آدم بدی باشد اتفاقا هم دانشجو میتواند آدم بدی باشد هم استاد.