توضیحات رئیس بیمارستان در خصوص ماجرای کولر خراب و گلایه شهروندی رئیس بیمارستان علیبن ابیطالب(ع) گفت: هرگونه کوتاهی را می پذیریم و تماس با این شهروند و تهدید به شکایت کار درستی نبوده است.