سناریوی«مظلوم نمایی علی مطهری» و اصرار بر بی‌قانونی

  • شناسه خبر: 10428
سناریوی«مظلوم نمایی علی مطهری» و اصرار بر بی‌قانونی

اصرار مسئولین دانشگاه به حضور علی مطهری در دانشگاه بر خلاف قانون، نوع اعتراض‌ها به حضور وی در شیراز و انعکاس خاص این خبر توسط برخی از رسانه‌ها شائبه برنامه‌ریزی قبلی جهت ایجاد جو «مظلوم نمایی

اصرار مسئولین دانشگاه به حضور علی مطهری در دانشگاه بر خلاف قانون، نوع اعتراض‌ها به حضور وی در شیراز و انعکاس خاص این خبر توسط برخی از رسانه‌ها شائبه برنامه‌ریزی قبلی جهت ایجاد جو «مظلوم نمایی» برای علی مطهری را در اذهان مردم به خصوص دانشجویان شیرازی ایجاد کرده است.

به گزارش روراستی به نقل از خبرنگار “خبرگزاری دانشجو” از شیراز، برنامه “اسلام و آزادی” که قرار بود با سخنرانی علی مطهری توسط انجمن «فرهنگ و سیاست» در دانشگاه شیراز برگزار شود، بدون حضور علی مطهری برگزار شد.

 

با اینکه معاون سیاسی وامنیتی فرمانداری قبلا طی نامه ای اعلام کرده بود که حضور مطهری در دانشگاه شیراز غیرقانونی است لیکن رییس و قائم مقام دانشگاه شیراز به صراحت مقابل حکم ایستاده و اصرار به برگزاری برنامه داشتند.

 

همین عدم التزام به قانون زمینه حواشی بعدی حضور مطهری در شیراز را فراهم کرد به گونه‌ای که ظاهرا در بدو ورود مطهری به شیراز عده‌ای با حضور در فرودگاه نسبت به حضور علی مطهری در شیراز اعتراض کردند.

اصرار مسئولین دانشگاه به حضور علی مطهری در دانشگاه بر خلاف قانون، نوع اعتراض‌ها به حضور وی در شیراز و انعکاس خاص این خبر توسط برخی از رسانه‌ها شائبه برنامه ریزی قبلی جهت ایجاد جو«مظلوم نمایی» برای علی مطهری را در اذهان مردم به خصوص دانشجویان شیرازی ایجاد کرده است.

برچسب ها:
دانشگاه شیراز رفسنجان روراستی مطهری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :