بازدید بیش از 120 هزار نفر از جاذبه های طبیعی رفسنجان

  • شناسه خبر: 10832
بازدید بیش از 120 هزار نفر از جاذبه های طبیعی رفسنجان

فرماندار ویژه رفسنجان گفت : در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان جاذبه های طبیعی و مکانها و روستاهای خوش آب و هوایی از جمله سرچشمه، دره راگه، خنامان، اودرج ( 53 هزار نفربازدید )، دره دُر و … وجود دارد که در این ایام این مکانها مورد بازدید بیش از 120 هزار نفر قرار گرفت

فرماندار ویژه رفسنجان گفت : در ایام تعطیلات نوروزی در این شهرستان جاذبه های طبیعی و مکانها و روستاهای خوش آب و هوایی از جمله سرچشمه، دره راگه، خنامان، اودرج ( 53 هزار نفربازدید )، دره دُر و … وجود دارد که در این ایام این مکانها مورد بازدید بیش از 120 هزار نفر قرار گرفت .
حمید ملانوری در نشست صمیمانه با اصحاب رسانه افزود : اکیپ های نیروی انتظامی، هلال احمر، اورژانس 115در مبادی ورودی شهر مستفقر بودند و خدمات ارائه می کردند.
فرماندار رفسنجان اظهار کرد : اماکن و آثار و ابنیه های تاریخی جذاب و دیدنی بسیاری در رفسنجان وجود دارد که این مکانها مورد بازدید بیش از 94 هزار نفر از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی قرار گرفت.
ملانوری افزود : خانه حاج آقا علی در روستای قاسم آباد وجود دارد که از این جاذبه تاریخی در ایم نوروز امسال 11 هزار نفر بازدید کردند.

IMG_6628
وی تصریح کرد : در طول ایام نوروز بیش از 1 میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی شهرستان تردد داشتند.
وی در مورد بازدید ها در شهرستان در این ایام گفت : بیش از 150 مورد ازاماکن عمومی و مراکز عرضه مواد غذایی، 113مورد از کافه ها و رستورانهای بین راهی و 1037 مورد نیز از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید به عمل آمد که در این بازدید ها 4 تن مواد غذایی فاسد معدوم شد.
ملانوری ادامه داد : در این مدت 68 مورد اخطار بهداشتی به این اماکن و متخلفین صادر شد که 5 مورد به دادگاه معرفی شدند و 3 واحد پلمپ و تعطیل شدند.
ملانوری خاطرنشان کرد : در این مدت همچنین 24 مورد نمونه برداری از آب آشامیدنی شهرستان به عمل آمد.
فرماندار رفسنجان از تماس 14 هزار و 406 مورد با مرکز فوریت های پزشکی واورژانس 115 رفسنجان خبر داد و گفت : این مرکزهزار و 132 مورد مأموریتهای تصادفی و غیر تصادفی انجام داد که 903 مورد مأموریت تصادفی بوده است.
ملانوری افزود : در این انجام مأموریت ها 1422 نفر به بیمارستان انتقال داده شد و در این تصادفات متأسفانه 4 نفر در صحنه تصادف فوت کردند.
وی تصریح کرد : در ارائه خدمات درمانمی 514 نفر از ایستگاههای سلامت خدمات دریافت کردند.

برچسب ها:
بازدید، رفسنجان،روراستی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :