وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد:مسئولان واژه ها را با شفافیت بیان کنند/انتقاد کنندگان نباید به عناوین مختلف متهم شوند

  • شناسه خبر: 10986
وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد:مسئولان  واژه ها را با شفافیت بیان کنند/انتقاد کنندگان نباید به عناوین مختلف متهم شوند

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و وزیر اسبق فرهنگ وارشاد اسلامی گفت: مسئولان باید واژه ها را با شفافیت بیان کنند و انتقاد کنندگان نباید به عناوین مختلف متهم شوند

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و وزیر اسبق فرهنگ وارشاد اسلامی  گفت: مسئولان باید واژه ها را با شفافیت بیان کنند وانتقاد کنندگان نباید به عناوین مختلف متهم شوند
به گزارش روراستی دکتر سید محمد حسینی امشب در مراسم افتتاحیه رسمی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه ولیعصر (عج) رفسنجان در جمع دانشجویان افزود: یکی از آفت ها برای جامعه دانشجویی این است که سر در لاک خود فرو کنند و از اوضاع منطقه بی خبر باشند.
IMG_7094
وی تصریح کرد: دانشجویان باید با نشاط وآرمان طلب باشند و این تجمعات وتشکلات دانشجویی است که موجب رشد وپویایی در دانشگاهها می شود.
حسینی افزود: در کشور ما احزاب قوی وجود ندارد ودر همین تشکل ها افراد سیاسی توانمند وبا تجربه موجب تحرک شده وبه جبران ضعف وکاستی ها می پردازند.
وزیر اسبق ارشاد گفت: اگر در نسل جوان ما بیداری وهوشیاری وجود نداشت نمی توانستیم دوران پر مخاطره را پشت سر بگذاریم، همه ما نظام را قبول کردیم و برای حفظ آن عزم ملی داریم.
وی با بیان اینکه همه ما قانون اساسی را محور وفاق می دانیم خاطر نشان کرد: دیدگاههای رهبری وآرمان های امام دل های ما را به هم پیوند می زند ودشمنانی که هم اکنون در مرزها در تلاشند که اخلال ایجاد کنند وثبات وآرامش ما را به هم بزنند را ناکام می کند.
IMG_7049
وی بیان داشت: همه ما باید از نظام اسلامی وقوای سه گانه حمایت کنیم در جای خود نقد را نیز مطرح کنیم ونقادها نباید به عناوین گوناگون متهم شوند.
حسینی اظهار داشت: تشکل های اسلامی دانشگاهها مسئولیت خطیر بر عهده دارند ودر شرایطی که امروز خود غربی ها به جایگاه رفیع ایران اعتراف می کنند باید نسبت به حفظ این نظام که معروفی بزرگ است اهتمام ورزید.
وی تاکید کرد: کسانی که عضو تشکل های دانشجویی هستند باید نسبت به اعتلای فرهنگ ، حساس باشند وبه تعمیق فرهنگ ومعارف اسلامی که موجب رشد وبینش سیاسی وانقلابی می شود به این مهم دست یابند.
وی با بیان اینکه دانشجو باید روحیه مسئولیت پذیری را در خود تقویت کند تصریح کرد: وحدت حوزه ودانشگاه  وپیشرفت در نهضت تولید علم وتربیت نیروی متخصص امری مهم وضروری است.
حسینی تصریح کرد: جوانان ما نسبت به مسائل کشور حساسیت فراوان دارند اگر انتقادی مطرح می شود برای شفافیت مسائل است وواژه های کاربردی در پاسخ ها باید شفاف باشد.
وی با بیان اینکه امسال سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است خاطر نشان کرد: عقلانیت باید بر احساسات وعواطف غالب شود  واز افراط وتفریط پرهیز شود.
برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، شفاف سازی ، انتقاد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :