دیگر رمقی برای دنیای استکبار نمانده /قدرت ایران از زمین ، هوا و دریا برای دشمن جهنم است

  • شناسه خبر: 12120
دیگر رمقی برای دنیای استکبار نمانده /قدرت ایران از زمین ، هوا و دریا برای دشمن جهنم است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه دیگر رمقی برای دنیای استکبار نمانده گفت: قدرت ایران

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه دیگر رمقی برای دنیای استکبار نمانده گفت: قدرت ایران برای دشمن در زمین ، هوا و دریا سراسر جهنم وآتش است

به گزارش ” روراستی ”  سردار حسین سلامی عصر امروز در یادواره سردار شهید حسین بادپا در حسینیه ثارالله رفسنجان ابا بیان اینکه شهادت قهرمانان وطن ما سرونشت ملت ایران را تضمین کرد افزود : اگر این شهادت‌ها نبود سرنوشت ما همان سرونشتی بود که در سایر بلاد اسلامی شاهد آن هستیم.
وی بیان داشت: کشورهای مسلمان که یهود و نصاری سرزمین‌هایشان را اشغال کرده‌اند وحکمرانی می‌کنند نیمه شب با پتک‌ها درب خانه هایشان را می‌کوبند و قتل عام راه می‌اندازند ، فقر وفساد ایجاد می‌کنند که اگر شهیدان ما نبودند و در مقابل سپاه کفر که همه قدرت‌های دنیا با او متحد بودند سرنوشت ما نیز همان سرنوشت کشورهای مسلمان زیر سلطه بود.
سلامی تصریح کرد: ایران در پرتو دلاوری آزادگان ، جانبازان وشهیدان به استقلال رسید مرزهای خود را امن کرد در حالی‌که قدرت های بزرگ ، ما را در محاصره اقتصادی وتحریم ها وفشارهای سیاسی قرار دادند شهدا به ما درس مقاومت دادند واعتبار قدرت‌های جهانی را گرفتند که امروز ترس ودلهره از ملت ما در امپراطوری‌های زمان مشاهده می‌شود.
وی افزود: امروز ملل غرب جمع شده‌اند تا جلوی پیشرفت‌های علمی ، صنعتی ، نظامی ، دفاعی وعمرانی ما را بگیرند که این در آرایش سیاسی گروه 5+1 که آن سوی میز مذاکره نشسته‌اند وکمر به براندازی کارآمدی نظام ما بسته‌اند دیده می‌شود.
اندیشه های ناب رهبر انقلاب  مانند چشمه زلال در پیکره جهان بیدار اسلام جاریست
جانشبن فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اما ایران اسلامی با داشتن رهبری خردمند ، حکیم ، که با منطق وحی با جهان سخن می‌گوید والهامات ایشان جهان اسلام را بیدار کرده است نمی‌گذارد دشمن راه به جایی ببرد ، اندیشه‌های ناب رهبر ما مانند چشمه زلال از آگاهی وبیداری در پیکره جهان اسلام جاریست.
وی ادامه داد: ملت ایران به برکت داشتن چنین رهبر شجاعی با قامتی بر افراشته والهام یافته از قامت بلند شرف نبوی ، صلابت علوی ، صبر حسنی و روح عاشورایی حسینی یک تنه در برابر همه قدرت‌های جهان ایستاده است.
سلامی اضافه کرد: سخنان دیروز رهبر انقلاب در  دانشگاه امام حسین (ع) پیام های رسا وقاطعی به گوش مستکبران ونوکران آن‌ها رساند که فرمودند ” سرزمین ایران کشور ملت انقلابی است و اجازه نمی‌دهد بیگانه‌ای به حریمش راه یابد”.
وی بیان کرد: هرگز نزد هیچ‌یک از قدرت‌های جهان چنین رهبری الهی ندیدیم و بعد از این هم تاریخ نخواهد دید زیرا تنها کسانی که از امام حسین(ع) الگو گرفته‌اند چنین گفت‌وگوهایی می‌توانند با جهان داشته باشند.
وی اظهار داشت:کشور ایران کانون تحولات منطقه وجهان اسلام شناخته شده است واین افتخار وارزش جاودانه‌ای برای ملت ایران است.
وی عنوان کرد: روزی جنگ در کنار کرخه وکارون در عمق سرزمین‌های ما در جریان بود اما امروز با انتقال روح مقاومت  وجریان شهادت از پشت کارون شکل گرفت و جبهه مقاومت انقلاب اسلامی علیه استکبار هزاران کیلومتر آن سوی مرزها شکل گرفته است.
سلامی با بیان اینکه امروز دشمن در شرق مدیترانه با انقلاب اسلامی درگیر است خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ما توانسته دشمن را خانه به خانه تعقیب کند در عراق ، سوریه ، یمن ، بحرین وهر منطقه‌ای که زیر سلطه ابرقدرت‌ها است تصویری با شکوه از انقلاب اسلامی وجود دارد ومی بینیم که پیشکسوتان دفاع مقدس هنوز در خطوط اول میدان نبرد با کفر حضور دارند و شهید می‌شوند.
وی گفت: فرهنگ عاشورا در حال گسترش است ومسلمانان آموخته اند که عزتشان در قلب شمشیرهایشان نهفته ومسیر سعادتشان از را جهاد عبور می‌کند.
رمق دنیای استکبار رو به نابودی است
جانشین فرمانده کل سپاه اذعان کرد: دیگر رمقی برای عالم استکبار نمانده و آن‌ها رو به افول هستند چراغشان در حال خاموش شدن است و انقلاب اسلامی با مشعل فروزان خود برای آزادی ملت‌های مسلمان نور افشانی می‌کند.
وی ادامه داد: در این نبرد تاریخی که بین انقلاب اسلامی وجهان استکبار شکل گرفته موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر خواهد کرد وجهان اسلام در حال بازیابی هویت از دست رفته خویش است.
وی با اشاره به کلام رهبری که فرمودند « دشمن دچار توهم وخیالات واشتباه در محاسبات نشود »افزود: زیرا اینجا بیشه شیران است ودشمن با دم شیر بازی نکند هر بدخواه، بدطینت وشیطان صفتی را دفن خواهیم کرد.
سلامی بیان داشت: در ایران قدرتی انباشته شده  که در حد بلعیدن همه قدرت‌های مستکبری که بخواهند به سرزمین ما نگاه چپ کنند می‌ماند وما بیش از هر زمان دیگر آماده هستیم.
آمریکا ، اروپا واسراییل هرگز به اهداف خود نخواهند رسید
جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به شکست‌های رژیم صهیونیستی در چهار جنگ اظهار داشت: این شکست آمریکا، اسراییل واروپا با هم بود آن‌ها بدانند دیگر بیش از این نمی‌توانند برای سلطه بر بلاد مسلمین به هدفی برسند وباید این واقعیت را بشناسند.
وی گفت: قدرت ایران در دریا ، هوا وزمین برای دشمن سراسر جهنم و آتش است و برای ملت ایران بهشتی امن است.
وی اذعان داشت: دشمنان ما با شکست‌های تاریخی مواجه می‌شوند که شهیدان ضامن این پیروزی‌های هستند.
وی در ادامه با اشاره به حدود یک هزار شهید در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: مردم رفسنجان در دوران دفاع مقدس در لشکر 41ثارالله به فرماندهی سردار بزرگ سپاه حاج قاسم سلیمانی درخشیدند وبا داشتن سه گردان غواص وخط شکن این شهرستان جزو درخشان‌ترین شهرهای کشور است.
وی بیان داشت: نام این شهیدان ولایی در آسمان آشناتر از نام آن‌ها برای اهل زمین است وهمچون ستارگان درخشان  و پروفروغی می‌تابند.
سلامی گفت: این مردم هنوز هم برای دفاع از اسلام و حرم اهل بیت عصمت وطهارت همچنان شهید می‌دهند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: شهید بادپا نمونه مجسم پایداری وثبات رفسنجان در راه انقلاب  وآرمان‌های امام وتبعیت از رهبری وولایت فقیه است.
وی ادامه داد: شهید بادپا سن پانزده سالگی در سال 63 در میدان نبرد حضور یافت واز دلبستگی‌های عاطفی ، واحساسی دل کند وبرای دفاع از اسلام جامه عمل پوشید.
سلامی تصریح کرد: این نوجوان شایسته بعد ها در اطلاعات عملیات لشکر 41ثارالله به شناسایی دشمن می‌پرداخت واز هیچ چیز واهمه نداشت.
وی بیان کرد: سال 64 در فاو زمانی که مقر اطلاعات لشکر بمباران می‌شود او یک چشم خود را از دست داد وبه مقام جانبازی نائل گردید.
وی ادامه داد: ایمان ، اخلاص وروح بلند حسین بادپا در تصور هیچ یک از ما نمی‌گنجد واراده محکم وآهنین او موجب شد هرگز میدان نبرد را ترک نکند.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: میدان نبرد از حسین بادپا عارف وسالکی می‌سازد که به عشق برادرشهیدش مرتضی جاویدی که او را ندیده وتنها داستان جاودانگی او را در لشگر 33المهدی (عج) شنیده بود واو را امام ستایش کرده بود راهها را می‌پیمود تا بر مزار آن شهید فاتحه بخواند.
وی با بیان اینکه شهید بادپا دائم الوضو بود و زمان اذان به نماز می‌ایستاد خاطر نشان کرد: اگر به او می‌گفتند جلوتر مسجد هست او در پاسخ می‌گفت “از کجا معلوم تا آن مسجد زنده بمانیم” واین شهید بزرگوار هرگز نماز شبش ترک نمی‌شد.
سردار سلامی گفت: سرانجام روح بلند حسین بادپا در قفس تنگ دنیا نگنجید ومعراج را انتخاب کرد وبه عرش خدا پرواز کرد.
وی عنوان کرد: این شهید امروز به حیات جاوید وابدی دست یافته   و شهدا سند زنده افتخار همه ما هستند که هوشمندانه معامله کردند ومشتری جان آن‌ها خداوند است.
جاشین فرمانده کل سپاه پاسداران اذعان داشت: حاصل این شهادت‌ها برای کشوراسلامی ما  وهمه کشورهای مسلمان آزادی ، استقلال، اعتبار و اقتدار ، آبرو ومنزلت بود.

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، دشمن ، قدرت ایران
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :