سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب و اشرف همه جایگاههای نظامی وانتظامی است.

  • شناسه خبر: 12136
سپاه پاسداران مولود مبارک انقلاب  و  اشرف همه جایگاههای نظامی وانتظامی است.

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز رفسنجان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب است و در تمام انقلاب‌ها این یک پدیده بی نظیر و اشرف همه جایگاههای نظامی وانتظامی است.

امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه امروز با تبریک روز پاسدار  گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب است و در تمام انقلاب‌ها این یک پدیده بی نظیر و اشرف همه جایگاههای نظامی وانتظامی است.
حجت الاسلام رمضانی پور افزود: یکی از سرمایه‌هایی که در عالم قبر وبرزخ به داد انسان می‌رسد تقوای الهی است وباید برای عالم آخرت خود تقوا ذخیره کنیم.
رمضانی پور تصریح کرد: امام علی (ع) ابولائمه است وما تا لحظه آخر بر این اعتقاد می‌مانیم.
وی با بیان اینکه  وفاداری به نظام اسلامی باید در قول وعمل ورفتار ما خود را نشان دهد افزود: این مهم باید همواره انجام شود نه اینکه زمانی که به نفع ما باشد آن را انجام دهیم.
رمضانی پور ادامه داد: در طول دولت‌هایی که به وجود آمده معمولا دولت‌های قبل را تخریب وسیاه نمایی می‌کنند هر دولتی خدماتی انجام می‌دهد وکاستی‌هایی دارد که برخی دولت‌ها خیال نکنند فرشته نجات مملکت تنها این گروه هستند وبس ، بلکه این‌گونه نیست هر کس با مدیریت خود کارهای بزرگی انجام داده‌ به ویژه بحث هدفمندی یارانه‌ها پتکی شده به دست بعضی دولت‌مردان بر سر مردم می‌کوبند در صورتی‌که شما هم باید به این قانون عمل می‌کردید واین شجاعتی بوده که در دولت قبل انجام شده وبهترین کار است.
وی اضافه کرد: همین آقایان فرمایش رهبر انقلاب را فراموش کردند که اولین مرحله واریز یارانه ایشان فرمودند “من از ابتدای مسئولیتم اولین شبی بود که راحت خوابیدم که لا اقل یک لقمه نان سر سفره مردم هست” نباید ناسپاسی کنید خواست ولی امر مسلمین بوده که این چنین کاری رقم بخورد.
رمضانی پور بیان داشت:آدم‌هایی هستند که حتی نان خالی را نمی‌توانند تهیه کنند ، هنر مدیریت خود را بریزید وکار خوب انجام دهید ببینید مردم چگونه همراهی‌تان می‌کنند.
وی بیان داشت: البته کار بزرگی هم در این دولت انجام شده که طرح بزرگ تحول نظام سلامت است که اگر دست زالو صفتانی که  به جان مردم افتادند وپول زیر میزی می‌گیرند دولت بتواند کوتاه کند این دغدغه را از مردم رفع کرده است.
رمضانی پور اظهار داشت: برخی پزشکان از خدا بی‌خبر پول زیر میزی را برای بالا رفتن کلاس خود می‌گیرند در حالی‌که انسانیتی وجود ندارد که بخواهد کلاسی باشد زیرا مردم فقیری هستند که نان شب ندارند اما هزینه زیادی برای پرداخت زیر میزی از آن ها طلب می‌کنند.
وی بیان کرد: یاری کردن حاکم اسلامی از عناصر محوری ومهم نظام اسلامی شمرده می‌شود، اطاعت از حاکم زمان در دوران غیبت واجب است.
وی ادامه داد: امام علی در همان خطبه می‌فرمایند«از دیگر وظایف مسلمانان در برابر حاکم اجابت کردن وپیروی از دستور حاکم و ولی است».
رمضانی پوربا اشاره به جنایت های آل سعود در یمن  تصریح کرد: تمام حاکمان آل سعود یهودی هستند.
وی با تبریک میلاد امام حسین (ع) حضرت عباس (ع) وامام سجاد (ع) بیان داشت: ولادت امام حسین (ع) علاوه بر شور وشوقی که در خاندان رسالت ایجاد نمود اندوهی هم به همراه  خود داشت.
وی ادامه داد:زمانی که پیامبر (ص) قنداقه امام حسین را در دست گرفتند ونام او را از طرف خداوند نام‌گذاری کردند اشک هم ریختند و به اسما گفتند بر مصیبت‌هایی که بر فرزندم واصحاب فرزندم وارد می‌شود ناراحت هستم..
امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: ولادت بزرگ پاسدار اسلام روز پاسدار نام گذاری شده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مولود مبارک انقلاب است ودر تمام انقلاب‌ها این یک پدیده بی نظیر واشرف همه جایگاههای نظامی وانتظامی است.
وی سپاه را بازوی قدرتمند نظام ونور چشم انقلاب خواند وگفت: سپاه ضامن بقای انقلاب ونظام است.
رمضانی پور گفت: سپاه مرکز تربیت مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران است ، پاسداری پیش‌روندگی وپیش برندگی است نه حفظ وضع موجود .
وی بیان داشت: خانواده جانبازان به ویژه همسران آن‌ها با استقامت وصبر خود با جانبازان زندگی می‌کنند.
وی از سردار شهید حسین بادپا که جانباز 70درصد بود یاد کرد وگفت: این شخصیت با همه وجود به اندازه چندین رزمنده توانمند بود و سرانجام در دفاع از حریم اهل بیت در سوریه به شهادت رسید.
رمضانی پور با گرامی‌داشت سوم خرداد روز مقاومت افزود: روز مقاومت وپایداری و روز دزفول چهارم خرداد را گرامی می‌داریم.
وی از آغاز محاصره اقتصادی آمریکا یاد وابراز داشت: آمریکا و کنگره‌اش دیروز ما را تحریم نکردند بلکه 36سال قبل این کشور در اول سال 59 یک جانبه جمهوری اسلامی ایران را محاصره اقتصادی کرد.
وی ادامه داد: کسانی که خیال می‌کنند گره مشکلات ما به دست آمریکایی‌ها باز می‌شود بدانند آمریکا حتی به ملت و حتی به مزدوران خود وفاداری نکرده‌ ونخواهد کرد.
وی ادامه داد: پس از این مذاکرات ، خدمت به ملت انقلابی وهوشمند ایران از سوی آمریکا رخ نخواهد داد ، امروز ما فقط مذاکره هسته‌ای داریم وبس آن هم با 5+1 یعنی آمریکا یکی از آن پنج تاست وآلمان  یعنی شش ستمگر بین المللی وجنایتکار .
وی خاطر نشان کرد: کنگره و وزارت خارجه وسخنگویان آمریکا هم هر یاوه‌گویی می توانند بکنند برای ما فرقی ندارد .
وی از پاسخ کوبنده رهبر در جمع سپاهیان دانشگاه امام حسین(ع) در تهران یاد کرد وگفت:این سخنان جواب دشمن را داد ، آمریکایی‌ها با  زیاده خواهی وپر رویی می‌خواهند سرزده پایگاههای نظامی ما را بازرسی کنند.
وی عنوان کرد: تحریم‌ها را با مجاهدت در باب اقتصاد مقاومتی که رهبری فرمودند باید خنثی کرد وخنثی نموده‌ایم.
وی بیان داشت: با نگاه به توان  وظریت‌های داخلی می‌توانیم تحریم‌ها را کنار بزنیم وکشور را آباد کنیم.
رمضانی پور بیان داشت: نگاه اگر به لندن، ژنو ، لوزان ، نیویورک باشد اقتصاد ما درست نمی‌شود، باید از دولتی خارج شویم وبه خصوصی سازی تبدیل شویم ومشکلات کشور را حل کنیم.
وی به ظرفیت بالای جوانان اشاره وبیان داشت: ترویج دخانیات در کشور و قاچاق سیگار وتنباکوهایی که وارد کشور می‌شود وبه خورد فرزندان ما داده می‌شود تهدیدی برای این ظرفیت‌هاست.
وی اضافه کرد: خرده فروشان مواد مخدر ، یا هر نوع کارهای خلاف حتما از سوی مردم گزارش داده شود نیروی انتظامی ودادگستری مصمم به برخورد هستند.
امام جمعه رفسنجان بر ضرورت حمایت از خانواده زندانیان تاکید کرد.
وی متذکر شد: ساخت مصلی نیاز به مشارکت همگان دارد.
 
 
 
 
 
 
 



برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، سپاه ، اشرف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :