وقتی که جانبازان رفسنجان مورد بی مهری مسئولان قرار می گیرند

  • شناسه خبر: 12179
وقتی که جانبازان رفسنجان مورد بی مهری مسئولان قرار می گیرند

وقتی که امکانات سطح شهر ویژه جانبازان وجود نداشته باشد چگونه می خواهیم دین خود را به آن هایی که قطعه ای از بدن خود را دادند تا ما ژست مدیریت بگیریم ادا خواهیم کرد

وقتی که امکانات سطح شهر ویژه جانبازان وجود نداشته باشد چگونه می خواهیم دین خود را به آن هایی که قطعه ای از بدن خود را دادند تا ما ژست مدیریت بگیریم  ادا خواهیم کرد

به گزارش “روراستی ” هر سال که روز جانباز می شود همه به فکر برگزاری مراسمی در شان جانبازان هستند  و همه مسئولان ارشد شهرستان هم در این مراسم حضور دارند.

سخن می گویند و مقام و منزلت جانباز و خانواده اش را  که به حق هم همینگونه است بالا می برند.

شیرینی ونقل و چای  وشربت پخش می شود و این روز با صلوات و شادی به پایان می رسد .

اما وقتی که پای درد ودل جانبازان می نشینیم ورق برمی گردد.

خبر نگار روراستی در جشن روز جانباز سراغ دو نفر از جانبازان دفاع مقدس که 70 و60درصد بودند رفت و پای درد ودل آن ها نشست که این درد ودل همه جانبازان بود.

مشکلاتی که این دو بزرگوار و دیگر جانبازان داشتند بیشتر به نبود امکانات سطح شهر ویژه جانبازان بر می گشت.

نداشتن پارکینگ مناسب و ویژه جانبازان ، نداشتن آسانسور در برخی ادارات حتی خود بنیاد شهید .

محمد می گفت: وقتی که یک جانباز که از ناحیه پا به شدت مجروح است و قرار است کارش در طبقه دوم اداره ای انجام شود وآن اداره هم آسانسور ندارد ، یا مجبور است کارش را ول کند وبرود و یا از کسی کمک بگیرد.

وی از عدم وجود پارکینگ در سطح شهر ویژه جانبازان گله کرد و گفت: اگر مجبور باشیم به سختی جایی نزدیک آن جا که کار داریم پارک کنیم تا کار مربوطه مان را انجام دهیم مشمول جریمه از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی می شویم وهیچ توجهی به وضعیت ما نمی شود.

این جانباز 70درصد افزود: قانون برای همه یکسان است اما خدا هم می داند که وضعیت ما به گونه ای است که باید پارکینگ ویژه داشته باشیم و این کار توسط شهرداری باید صورت گیرد.

وی از اعزام برای درمان به سایر نقاط کشور یاد کرد و گفت: امثال من که تشنجی هستم و حمله صرع به من دست می دهد و روزانه ده قرص مصرف می کنم مگر می توانم به تنهایی سفر کنم که اگر سهمیه یک نفر همراه هم به ما داده می شد خوب بود که متاسفانه در این زمینه مورد بی مهری قرار گرفته ایم.

جانباز 70درصد دوران دفاع مقدس گفت: سرکشی به جانبازان از سوی مسئولان بسیار کم است.

حسین ، جانباز دیگری که از فضاهای شهر گله مند بود افزود: در همه شهرها اقداماتی برای راحتی به ویژه در زمینه تردد جانبازان صورت گرفته اما در رفسنجان هیچ امکاناتی نیست.

وی تصریح کرد: مشکل ما ارائه خدمات نیست بلکه اگر برخوردشان را درست کنند دردی به دل ما نمی ماند که خدا را شکر ریشه درست است وامیدواریم شاخ وبرگ ها هم درست شوند.

حسین خاطر نشان کرد:برای تزریق آمپول مجبور هستم روزی دوبار به بیمارستان بروم ، پول مهم نیست مسئول پارکینگ به گونه ای برخورد می کند که …اگر جانباز هستی به خودت مربوط است.

و تحمل این دردها بسی سخت تر از دردهایی است که آدم های بی درد به دل این عزیزان می کنند که اگر همین مجاهدان نبودند و جان خود را سپر گلوله های دشمن نمی کردند ، اعضای بدن خود را نمی دادند تا ما امروز در امنیت  وعزت زندگی کنیم سرنوشت ما بد تر از سوریه ی در چنگ داعش بود.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان ، روراستی ، جانباز ، درد
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    سلام جانبازان عزیز،من هم میلادسقای دشت کربلاوروزجانبازرابه شمامهربانان تبریک میگم منم یک عضوازجامعه ومعلول جسمی انگارکه درجامعه همه سالم هستندبه خدامااحتیاج به ترحم نداریم خیابان هاومعابررامناسب کنیدممنونیم وقتی مهندسین ماآسانسوررابه اندازه یک ویلچرنمیتونن طراحی کنندپس چه توقعی داری که سطح شیب دارطراحی وبسازندحالاشهردیگه هیچ. اگزشماجانبازان وشهدای گرانقدرمون نبودیدمعلوم نبودچه بلایی بر سرکشورعزیزمون می آمدو و و و و و و و و و و وخداگواهه که بعضی ازافراد این حاضرنیستندجواب سلام مارابدهنداین است رفسنجان شهرطلای سبز،هیچ استثنایی نداره همه یکسانندو و و و ووخداوندنگهداررهبرعزیزمون باشه سلامتی ایشون برای من ازهمه چیزذردنیابیشتراهمیت داره . محمدرضاصفری